Starten kinderwens

@loontje, ik ben benieuwd welke keuze je hebt gemaakt! Die is natuurlijk voor iedereen verschillend.. Als het voor jou goed voelt om het al te vertellen en te delen, dan moet je dat zeker doen!! Doen waar jij/jullie je goed bij voelen. Ik ben wel benieuwd hoe ze hebben gereageerd? Alvast veel plezier met de echo!!

@DAK, ik ben benieuwd hoe het met jullie nu gaat..

@anomi 
Met mij gaat het na vandaag gelukkig beter. Ik was ook gelijk even ziek geworden dus alles lekker tegelijk.. bloeden blijft nog wel aanhouden dus ben bang dat ik er voorlopig nog wel even last van zal hebben. Verder gaat het mentaal nu wel goed. Hopelijk snel weer normaal :)
@loontje ik ben ook benieuwd!! 
Fijn weekend!

We hebben het vanavond nog eerst aan mijn ouders verteld. Hahaha hun reactie zal ik nooit meer vergeten. Heel mooi en vooral emotioneel haha
Liefs

Loontje, ik heb het al met 4w 5d aan mijn ouders verteld!! Ik kom het echt niet voor me houden ? ik ben nu 8w en inmiddels weten onze ouders, een paar goede vrienden en mijn baas het al. Doen waar jij je goed bij voelt! ?

Wij zijn nu een maand of 5 bezig. Not zal is mij cyclus er of onregelmatig maar nu blijft deze al 3 maanden uit. Ook zijn we sinds begin januari ovulatie testen aan t doen en ook die blijven negatief. Ook zwangerschaptesten blijveb negatief en uit bloedonderzoek kwam niks uit.
Vorige week zijn we bij de huisarts geweest en die heeft ons doorgestuurd om een echo te laten maken. Die afspraak hebben we net gehad en daaruit kwam niks geks. Nu maar weer naar de huisarts voor de volgende stap. 
Bij ons weet mijn schoonzusje dat we bezig zijn. Verder niemand. Vindt t wel fijn om het er met iemand anders over te kunnen hebben als alleen mijn man. Vooral omdat het nu wat meer medisch wordt. 

Maar we blijven positief en hoop houden.

Hallo allemaal,  ik ben nieuw hier! 
Mijn vriend en ik hebben besloten deze pil strip (afgelopen maandag begonnen) af te maken, en dan gaan we beginnen met proberen.
ik ben al begonnen met folium en eigenlijk een complete zwangerschaps vitamine. Maar ik kan niet wachten om er echt voor te gaan hihi. 
Ik ben nu 8 jaar aan de pil,  de microginon 50. Dus een zware.  En omdat ik nooit in mijn stopweek ongesteld werd na 1 strip, moest ik op doktersadvies 3 strips slikken elke keer.   Ik stop nu na mijn 2e strip,  dus ik ben benieuwd wat mijn cyclus gaat doen. 
De huisarts verwacht dat ik weinig eisprong heb,  dit heeft mijn moeder ook en zij is na heel lang proberen toch op de natuurlijke manier zwanger geworden.  Wij hebben dezelfde ongesteldheid “klachten”. Maar dit is nooit officieel bij mij vast gesteld omdat ik dan al had moeten stoppen met de pil. (Anders konden ze het niet testen)
Nu gaan wij het dus eerst zelf proberen voordat ik me laat testen bij de huisarts, want volgendsmij is het niet erfelijk. Dus dan zou het gewoon heel toevallig moeten zijn.  
Dus vanaf nu lees ik graag hier mee en zal ik ook mijn ervaringen delen!

Terug
Bovenaan