Hallo allemaal, ik ben nieuw hier!
Mijn vriend en ik hebben besloten deze pil strip (afgelopen maandag begonnen) af te maken, en dan gaan we beginnen met proberen.
ik ben al begonnen met folium en eigenlijk een complete zwangerschaps vitamine. Maar ik kan niet wachten om er echt voor te gaan hihi.
Ik ben nu 8 jaar aan de pil, de microginon 50. Dus een zware. En omdat ik nooit in mijn stopweek ongesteld werd na 1 strip, moest ik op doktersadvies 3 strips slikken elke keer. Ik stop nu na mijn 2e strip, dus ik ben benieuwd wat mijn cyclus gaat doen.
De huisarts verwacht dat ik weinig eisprong heb, dit heeft mijn moeder ook en zij is na heel lang proberen toch op de natuurlijke manier zwanger geworden. Wij hebben dezelfde ongesteldheid “klachten”. Maar dit is nooit officieel bij mij vast gesteld omdat ik dan al had moeten stoppen met de pil. (Anders konden ze het niet testen)
Nu gaan wij het dus eerst zelf proberen voordat ik me laat testen bij de huisarts, want volgendsmij is het niet erfelijk. Dus dan zou het gewoon heel toevallig moeten zijn.
Dus vanaf nu lees ik graag hier mee en zal ik ook mijn ervaringen delen!