Starten kinderwens

Spannend!!
Ik (25, uit Drenthe) ben sinds juli al gestopt met de Pil (na 13 jaar) maar sinds dien echt een waardeloze cyclus.. Nu een half jaar verder en net 3 cyclussen gehad.
A.s. maandag al een afspraak bij de Gyn. kijken wat die zegt. 
Toch blijf ik hopen dat het deze ronde gelukt is! Alleen door mijn rare cyclus geen idee wanneer ik kan gaan testen... maar even afwachten en alle rare symptomen negeren haha Mijn lichaam maakt me soms echt gek!
Succes allemaal!! Is toch een spannende tijd :D

Spannend!!
Ik (25, uit Drenthe) ben sinds juli al gestopt met de Pil (na 13 jaar) maar sinds dien echt een waardeloze cyclus.. Nu een half jaar verder en net 3 cyclussen gehad.
A.s. maandag al een afspraak bij de Gyn. kijken wat die zegt. 
Toch blijf ik hopen dat het deze ronde gelukt is! Alleen door mijn rare cyclus geen idee wanneer ik kan gaan testen... maar even afwachten en alle rare symptomen negeren haha Mijn lichaam maakt me soms echt gek!
Succes allemaal!! Is toch een spannende tijd :D

Ja ik gebruik al 13 jaar de pil. Ben ook wel benieuwd. 
Gebruiken jullie ook ovulatietesten? Of nog niet. 
Super leuk om je ei kwijt te kunnen inderdaad.  2 hele goede vriendinnen zijn ervan op de hoogte en verder deel ik het niet. Inderdaad hoe leuker de verassing.

Ik schijf ook graag mee, ik heb verder niemand in mijn omgeving om mee te kletsen en advies te vragen
Ik stop vrijdag (einde stip) met de pil naar 18 jaar. Ik ben bijna 35 jaar en dit wordt mijn eerste kindje en dat vind ik reuze spannend. Het ene moment ben ik super blij en het andere moment heel bang en onzeker.
Ik wil jullie allemaal veel succes wensen 

Hoi allemaal, 
Ik ben nieuw hier. 24 jaar uit Zuid-Holland.
Man en ik zijn sinds 1 november gestopt met de pil. NOD was 3 december. Het is inmiddels s 11 december en geen teken van ook maar een menstruatie. Normaal voel ik dit dagen van te voren (ook voordat ik aan de pil begon 9 Jr geleden), kan de klok er op gelijk zetten. Inmiddels 3 negatieve zwangerschapstesten verder en ik ben behoorlijk van slag! Snap dus niets meer van mijn lijf. Vorige week pijnlijke horsten, erg vermoeid, hoofdpijn en misselijk. Echter deze week helemaal niets en top fit. Iemand tips voor mij? 

[quote quote=10142733]
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier. 24 jaar uit Zuid-Holland.
Man en ik zijn sinds 1 november gestopt met de pil. NOD was 3 december. Het is inmiddels s 11 december en geen teken van ook maar een menstruatie. Normaal voel ik dit dagen van te voren (ook voordat ik aan de pil begon 9 Jr geleden), kan de klok er op gelijk zetten. Inmiddels 3 negatieve zwangerschapstesten verder en ik ben behoorlijk van slag! Snap dus niets meer van mijn lijf. Vorige week pijnlijke horsten, erg vermoeid, hoofdpijn en misselijk. Echter deze week helemaal niets en top fit. Iemand tips voor mij?
[/quote]
Rustig blijven en je lijf tijd geven om ofwel een menstruatie op te starten ofwel meer HCG hormoon aan te maken. Er schijnt ook een fenomeen te zijn want 'ontpillen' heet. Geen ervaring mee overigens maar dat kan ook nogal wel eens voor wisselende symptomen zorgen. Succes iig!

Tot nu toe nog geen ovulatie test gedaan. We willen eerst kijken hoe het zo gaat. Ik hou een app bij en gebruik mijn eigen berekening. Als het te lang duurt zal ik zeker wel willen beginnen met ovulatie testen hahaha :)

Ik twijfel over het gebruik van ovulatietesten. Wil er niet te veel mee bezig zijn, maar het is nou ook niet zo dat mijn vriend en ik om de 2 dagen seks hebben, dus dat ovulatietesten zouden wat dat betreft wel goed zijn.
Ik zit alleen nog wel met het feit dat ik in februari met mn nieuwe baan ga beginnen.
Mijn vriend en ik hadden al een tijdje de maand december afgesproken om te stoppen met de pil en de kinderwens is wel groot.
Maar mocht ik gelijk zwanger raken (ik weet de kans niet groot is), dan is mijn nieuwe baas alles behalve blij gok ik.
Zouden jullie ook gewoon door gaan met de kinderwens of zou dit voor jullie een reden zijn toch nog op het laatste moment het een paar maand uit te stellen?

Terug
Bovenaan