Starten kinderwens

Leuk om te horen dat er weer nieuwe dames bij zitten en dat er weer een paar zwanger zijn! 
Ik ben nu net zo ver als Sabine, 7w2d, en ik heb een dagje later dan zij echo 19 feb.
Ik voel me gelukkig prima, soms wat misselijk maar dat valt me reuze mee. Mijn borsten doen wel gigantisch pijn! Dat had ik echt onderschat.
Morgen ga ik met mijn moeder een weekend je weg. Ik denk dat we maar over 1 onderwerp kunnen praten...! ?

Leuk dat er weer een aantal meiden zwanger zijn! Gefeliciteerd! 

Snowlover, fijn dat je bij de gyn geweest ben en dat je nu medicatie hebt die je helpen met je eisprong. Hopelijk heb jij ook snel een positieve zwangerschapstest!

Ik heb zelf de testen van sensitest gebruikt en daarna die van 2besure besteld (die zijn extra gevoelig). Beide ook niet duur. Heb zo een onregelmatige cyclus en kan nog steeds geen eisprong vinden. Grrrr. Vorige maand teruggerekend toen mijn menstruatie begon, maar had toen geen positieve ovulatietest, terwijl mijn afscheiding wel echt goed was *rekbaar etc. Ik zit nu op dag 27 en een licht steepje op de ovutest, maar geef het op voor deze maand.

Mocht ik hem volgende maand weer niet vinden, misschien de huisarts inlichten? Wat denken jullie?

Hoi Meiden..

Ik moet even mijn hart luchten..
om precies te zijn ben ik 6 weken en 2 dagen zwanger geweest,
helaas is het gisteren mis gegaan. 
Wel vandaag bij de VK geweest om een echo te laten maken om voor mezelf de bevestiging te hebben dat me gevoel klopte.
Het gaat nu redelijk, maar dit is wel even een klap.
We staan er wel positief in en proberen wanneer het kan om weer zwanger te worden. 
Wel hadden we het al vroeg verteld aan onze ouders en dat is nu toch wel fijn, dat je steun krijgt
We gaan dus voor de volgende komende cyclus :).
Fijne dag allemaal

Als eerste: de meiden die ik nog niet gefeliciteerd heb, gefeliciteerd!! Hopelijk gaat alles goed.
Ik heb alles wel steeds gelezen, maar ben er voor mezelf toch minder mee bezig wanneer ik in begin van de ronde zit. Verwacht binnen nu en 2 mijn eisprong dus ben er toch wel meer mee bezig. Eerste ronde met ovulatietesten, 3e vandaag gedaan maar al 3 dagen een licht streepje, pff.. 

@DAK, jeetje wat kut zeg!!! Kan me voorstellen dat dat heel hard binnen komt :( hoe staan jullie er samen in? En gisteren erachter gekomen door bloedverlies? Fijn dat je steun krijgt van ouders, dat is in deze situatie dan toch fijn dat je het vroeg hebt verteld. Heel veel sterkte!!!
@magicone, nog ovulatietesten aan het doen of het echt opgegeven? Temperatuur jij ook om inzicht te krijgen of je eisprong hebt?? Ik hoor namelijk dat de huisarts dat sowieso gaat vragen... Anders kun je ze altijd bellen, denk ook een beetje afhankelijk van de huisarts hoe snel hij je laat komen!

@dak
Jeetje wat verschrikkelijk zeg!!
Vind het echt heel erg. 
Hopelijk zijn jullie er snel overheen en weer snel zwanger.
Heel veel sterkte?
Liefsx

@dak wat super naar voor jullie zeg!! Vind het ook echt heel erg? heel veel sterkte !! Ik hoop echt dat het heel snel weer mag lukken! Fijn dat jullie goede steun hebben??
Ik moet nog wachten tot maandag/ dinsdag ik heb er dubbel gevoel over maar wacht maar gewoon af..
vind beetje dubbel om alle zwangeren nu te feliciteren met het verdriet van Dak maar toch gefeliciteerd lieve meiden en hopelijk dat alles goed mag blijven gaan maar blijf positief ???

Lieve meiden, 
Geen zorgen, we maken ons goed.
En in mijn leven al wel wat meer meegemaakt waardoor ik dit goed kan hendelen.
Het is even balen maar ik ben blij dat we nog geen echo hadden met een kloppend hartje. Dat had veel erger geweest. Het is gewoon jammer maar liever dit dan een kindje wat niet gezond zou zijn. Het moet gewoon zo zijn. Ik kreeg echt een soort weeën , ik voelde me die dag al niet super en uiteindelijk zetten het door met flinke krampen. Uiteindelijk bloed en stolsels. 
Het komt vaak voor bloedingen tijdens je zwangerschap maar dat kan geen kwaad alleen als het dus met hevige krampen is, is het meestal geen goed teken.
Heel veel vrouwen hebben dit, ik ben niet de enige :) 
Gister vond ik het fijn om bevestiging te krijgen zodat ik het een plekje kan geven. De VK was positief en zei dat het heel vaak gebeurt het is natuurlijk verdrietig maar alles werkt wel goed. We moeten het dus gewoon weer proberen. Zodra het kan :)!
Ik loop nu waarschijnlijk wel 2 weken met maandverband. Want net als met een bevalling is dit ook een open wond van binnen omdat je baarmoeder iets stuk moet maken en uitstoten. Dan is een tampon niet veilig want dat is kans op infectie. Dit wist ik ook niet hoor. 
Vandaag gaat het alweer stuk beter! 
Ik blijf dus nog lekker in de groep kletsen ;)
Fijne dag allemaal, en alle zwangere geniet ervan! ? 

Jemig DAK. Dat is heftig! Goed dat je het zo goed kan relativeren. Het komt inderdaad vaak voor. En omdat je het met een aantal mensen hebt gedeeld, is het ook fijn om er over te praten.

Oh, ik wist niet dat je zo lang last kon hebben van de bloedingen. Maar je weet wel dat het lukt om zwanger te worden, ondanks deze tegenvaller is dat ook wel weer fijn om te weten.

Gezellig dat je in de groep blijft. Ik kan het soms niet meer bijhouden hoor met lezen haha!

Ik ben voor deze ronde gestopt met die ovulatietesten. Mijn sensitesten zijn op, maar heb nu extra gevoelige van 2besure. Daar ook een keer of 2/3 mee getest, maar het frustreerde mij alleen maar. Snap er ook echt niks van. Volgende ronde weer proberen of het dan wel lukt. 

Terug
Bovenaan