Starten kinderwens

Gefeliciteerd aan alle zwangeren! 

@DAK. Vervelend. Ik heb helaas hetzelfde meegemaakt. Goed om te lezen dat jullie er weer vol positiviteit mee aan de slag gaan. Begin jij nu ook gewoon opnieuw te tellen vanaf je VMK? Of ga je ovulatietesten doen?

@hopsasaa 
Ik weet het nog niet zo goed. Ze zeggen dat je cyclus pas weer met 4 - 6 weken op gang komt. Maar volgens de VK kunnen we het gewoon proberen wanneer ik me weer beter voel. Nu nog bloedingen dus moet er nu nog even niet aan denken haha.
Ik houd jullie op de hoogte.
@magicone 
Ik ga straks wel weer met ovulatie testen bij mij werkte dat wel. Maar de dag dat ik mijn eisprong had, had ik smiddags getest en toen had ik niks, en savonds om tien uur nog een test omdat ik twijfelde en toen had ik wel me eisprong positief. En dit heeft toen 1 dag aangehouden. Maar als het negatief bij je werkt moet je het niet doen.
Fijne dag allemaal

@DAK, heftig hoor! En knap hoe je er in staat. Het is natuurlijk ook zo, en als je het hartje had horen kloppen was het nog heftiger geweest. De kans op een miskraam is volgens mij vrij groot, in je achterhoofd weet je het maar toch hoop je dat het jezelf niet overkomt!
Hopelijk stoppen de bloedingen snel, krijgt het een plekje en kunnen jullie het opnieuw proberen! Wat de andere ook zeiden, je kunt in ieder geval zwanger worden!

@magicone, ik snap ook allemaal niks van die testen, al 3 dagen een licht streepje haha, vind het ook helemaal niet leuk om met ovulatietesten te moeten werken, maar helaas is het na een halfjaar wel een goede optie bij een onregelmatige cyclus

Ladies...

Ik moet het even van me af praten en heb graag jullie advies.
Afgelopen cyclus ben ik gestart met teunisbloemolie, omdat ik had gelezen dat het je cyclus verkort (cyclus van mij is 52 dagen). Ook ben ik gestart met temperaturen en sinds 3 dagen dus ovulatiesten.. Ik zit vandaag op dag 32 en heb net licht bloedverlies gehad... Temperaturen was op 12 februari flink verhoogd, dat betekend daarvoor mogelijk  eisprong en we hebben op de 10e nog geklust..

zou dit, en ik wil echt niet teveel hopen, maar zou dit nog innestelingbloeding kunnen zijn?? Ik probeer me zelf niet te gek te maken, maar stiekem hoop ik het zo!! Iemand ervaring??? Mocht menstruatie wel doorzetten, vind ik dat niet eens een ramp. Dat zou betekenen dat mijn cyclus met bijna 20 dagen is verkort!!!
ik hoop zo dat er meiden zitten die dit ook hebben gehad. Plus wanneer zou ik eventueel kunnen testen??

Wat heftig DAK! Wat kunnen emoties dan snel van blijdschap naar verdriet gaan. Knap hoe jullie erin staan! 
Ik heb eigenlijk met de eerste ronde nu meteen met ovulatietesten van sensitest getest, dit viel heel anders uit dan de app die ik bijhou (Flow) en met de berekeningen zoals normaal gesproken, ben gewoon blijven testen en bleek op dag 19 pas een positieve ovulatietest te hebben. Onregelmatige cyclus, dus geen idee wanneer te testen, ik wacht in ieder geval maar netjes zo’n 2 weken.
vertellen jullie het anderen dat jullie ‘bezig’ zijn? Het beinvloed toch best je leven merk ik, maar wil het ook weer als verassing houden wanneer we het gaan vertellen (als het ons gegund is ). Zo’n forum is dan wel fijn! 
@Anomi, ik heb niet veel ervaring met temperaturen en/of innestelingsbloed. Spannend wel zeg! Wanneer kun/mag je test doen?

Goede vriendin, zusje en schoonzus weten het. Vind ook niet prettig als iedereen het weet. Krijg je telkens de vraag of het al gelukt is. Zit ik ook niet op te wachten haha. 

Mijn menstruatie heeft doorgezet, bah:( Weer een baal momentje, maar een flink kortere cyclus dus op naar de volgende ronde..
Bij mij weet 1 vriendin het, verder willen we het graag voor ons zelf houden en het een verrassing laten zijn (voor zover ze het niet zien aankomen haha)

Hi.
Ik hoor graag jullie mening.
Ik heb dinsdag de eerste echo naar berekening ben ik dan 8 weken en 3 dagen zwanger.
Mijn pap word dit weekend 60 jaar en hebben we vandaag een feest van. Maar mijn vader werkt van huis dus hij gaat zondagavond weg en 10 dagen later komt hij pas weer thuis. Ik heb het er over gehad om het vandaag al te vertellen voor de echo aan omdat ik het gewoon niet zolang meer kan/wil geheim houden.
Wat zouden jullie doen ?? Toch wachten op de echo of het nu te vertellen het is nog maar 4 dagen tot de echo.
Het gaat goed heb nergens geen last van ook geen bloedings enzo.
Liefsx

Terug
Bovenaan