Starten met Clomid

Ik heb een zoon van 5 jaar daarvoor een miskraam gehad erna ook alle 3 de keren gelijk zwanger.. toen gecurriteerd de laatste keer en mijn cyclus duurde langer en was na 7maanden toch ineens spontaan zwanger. 6 februari 2017 is helaas mijn zoontje met 35 weken zwangerschap dood geboren. En nu vorige week de diagnose pcos gekregen. Nu de 31e terug komen en starten met clomid inmiddels dag 54 van mijn cyclus.
 
nou ben ik toch wel benieuw of jullie immidels zwanger zijn geraakt en wat jullie tot nu toe van de clomid vinden.
 
jeetje miertje wat verschikkelijk om dat te hebben moeten meemaken! 
 
Hoi dames.
Hier ook pocs ik weet het nu sinds een maand en ga nu ronde twee in met clomid 50.
Heb al twee meiden en we gaan nu voor een derde kindje samen met mijn nieuwe vriend.
Heb dit keer wel een rare menstruatie had vorige week donderdag bloed en heel de week bijna niks 21 juli mijn eisprong gehad en afgelopen zaterdag had ik ineens veel bloed tot zondag en nu weer bijna niks meer. geen pijl aan vast te knopen dus. 
Had de gyno gebeld en die kon me niet veel vertlen erover ja ik moet mijn menst afwachten ik weet niet hoelang mijn menstruatie duurd maar zit nu op dag 8 en ik vloei nog. heb wel al mijn clomid in genomen van dag 3 tot 7.
liefst wanda
 
Hoiii fijn dat er ook een topic over Clomid is. Ik zit nu in ronde 3 met 50 Mg. Ik krijg zelf wel een eisprong en heb een regelmatige cyclus. Maar heb ik januari een miskraam gehad en ik gezien mijn leeftijd (41) heeft mij fertiliteitsarts besloten om clomid te geven. Wat de follikels iets meer zou kunnen stimuleren. Deze cyclus nog geen bijwerkingen(even afkloppen). Dat was vorige maanden wel anders. Zoooo heee echt een bitch 
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en krijgen jullie alleen clomid of ook hormoon injecties? 
 
Terug
Bovenaan