Starten met Clomid

Hoi meiden,

Nou was weer een enerverend bezoekje.

Had weer twee super follikels.  Eentje bijna 20 mm en eentje 23 mm. Deze arts vond het weer niet nodig om dat bepaalde hormoon te prikken. Maar kreeg een prik met pregnyl in m'n buik. Zodat ik zeker over ongeveer 36 uur een eisprong zal hebben. Dus alles zag er weer goed uit. Ook mooi slijmvlies in m'n baarmoeder. Had nog een ovulatie test liggen. En die is super positief. Dus wij gaan ons huiswerk doen de komende dagen
 
Hoi meiden,

Toen ik net naar de wc ging was er een beetje bloed bij het afvegen dus denk dat ik dan toch spontaan ongesteld ben geworden. Als het doorzet natuurlijk. Als ik dan zou terug rekenen heb ik vrijdag de 10de mijn eisprong gehad en ben die donderdag gestopt met testen. Blijkbaar toch een eisprong maar gewoon niet zwanger deze maand. Nooit gedacht dat ik zo blij zou zijn om ongesteld te worden haha. Heb mijn vriend nog niet eens geappt wilde het eerst tegen jullie zeggen. Deze cyclus heeft dan 33 dagen geduurd dus dat valt reuze mee.

Danielle wat een goed nieuws voor jou. Hoop zo dat het deze maand raak is voor jullie. Word een spannend weekend haha.

MJ Jij moet maandag weer naar het ziekenhuis toch. Hoop dat je gelijk met de nieuwe ronde kan starten. Dan zouden we een beetje gelijk lopen. Zal voor jou ook duimen.

Voor mij nu maar hopen dat  het doorzet. Of niet natuurlijk dan zou het  nog een innestelingsbloeding kunnen zijn maar daar ga ik niet vanuit. Ben voor nu al  blij als het een menstruatie is.
 
Jeetje wat spannend zonnetje. Dan zo die clomid 100 toch ook wat hebben gedaan bij je. En een cyclus van 33 dagen valt dan nog mee.

Nou ga voor je duimen dat het doorzet en dan kan je weer aan de clomid
 
Ja dat moet toch wel. Want zonder eisprong word je toch ook niet ongesteld. Geeft me echt een goed gevoel dat ik toch spontaan ongesteld ben geworden dan! Merk ook aan mijn vriend dat hij nu wel echt steeds meer hoopt dat ik snel zwanger word. In het begin was hij er een stuk minder mee bezig als ik en zei die vaak schat het komt vanzelf wel. Maar nu het al zo een tijd duurt merk ik soms ook wel dat hij er een beetje onzeker van word. Gelukkig heeft hij zich laten testen en is bij hem alles goed dus hij heeft zich over zichzelf geen zorgen te maken.
 
Sorry voor mijn late reactie, heb nachtdiensten gehad.

Danielle, wat een goed nieuws! Nu afwachten dan he en hopelijk goed nieuws aan het einde van de maand!!

Zonnetje, wat fijn dat je resultaat hebt op de 100mg! Ik zou ook erg blij zijn als ik nog eens ongesteld wordt, dus kan me jouw gevoel goed indenken! En inderdaad 33 dagen valt best nog mee!
Wel fijn dat bij je partner alles goed is, dan mag het vast snel goedkomen!

Blij dat jullie allebei redelijk positief nieuws hebben!

Ik moet inderdaad maandag weer gaan. Dit weekend eerst even testen.
Ik vrees dat ik eerst aan de Primolut moet Zonnetje, dus dan zullen we niet gelijk lopen. Maar we zullen het maandag zien... spannend.
 
Ik moest toch ook eerst weer primolut en daarna met de 100 mg startte. Dan ben je zo weer 2 weken verder. Mijn menstruatie heeft doorgezet en goed ook. Ben sinds ik gestopt ben met de pil niet zo ongesteld geweest. Denk ook dat het komt omdat dit natuurlijk een echte menstruatie is en de keren dat ik het heb opgewekt met primolut was het veel minder. Heb ook veel meer buikpijn maar dat trekt vanzelf wel weer weg. Morgenavond ga ik weer beginnen met de Clomid dus ik ben benieuwd. Wanneer ga je testen MJ?

Danielle voor jou is het nu weer wachten op je nod. Dat duurt dan ook altijd zo lang. Maar je weet in ieder geval dat je een eisprong hebt gehad dus dat is positief!
 
Goed om te horen Zonnetje! Frisse start voor deze ronde Clomid!

Voor mij zal het de eerste keer Primolut worden. Als ik het krijg. Ik denk morgen testen, het is echt een formaliteit wat van de arts moet. Heb op de echo gezien, dat er niks is. En ook maandag is er weer een echo. Heb vandaag die van de kruidvat 2 voor 5 euro bijgehaald. Want deze testen zijn echt zonde van het geld.
 
Hoi meiden

Wat fijn  dat je menstruatie echt is doorgezet. Wat gek he dat een mens blij en opgelucht kan zijn met een eigen menstruatie

Ik mag inderdaad pas over twee weken testen. Zo stom afwachten. Maar ook een periode dat je het even los kan laten. Je kan er niets aan doen. Ons best hebben we al gedaan. En meer dan dat kunnen we niet doen.

Weet niet hoe jullie er over denken maar door al die spam is het onderwerp bijna niet de vinden. Op een andere manier contact houden?

Messenger fb of WhatsApp?
 
Terug
Bovenaan