Starten met Clomid

Ja ik moest net ook 5 pagina's doorscrollen om het te weten. Dus via een andere manier is het inderdaad makkelijker om contact te houden. Whatsapp en facebook is voor mij allebei prima. Ik hoor wel wat jullie fijn vinden.

Vanavond moet ik weer starten met de clomid dus ben benieuwd. Hopelijk deze maand weer een eisprong en weinig last van bijwerkingen. Mijn menstruatie word ook al een stuk minder dus denk dat morgen de laatste dag is.

MJ Heb jij nog getest?
 
Ik moet zeggen dat ik nu deze laatste keer met clomid 100 ook weinig bijwerkingen heb gehad.

Ik ben op fb te vinden onder mijn naam. Doe dan via een privé bericht jullie nummer en dan maak ik een app voor ons.

Vind het fijn met jullie hier over te kunnen praten en hoop zo dat we alle drie snel zwanger mogen raken. Kunnen we die ervaringen ook met elkaar delen....

En MJ wat heb je getest?
 
Danielle, spannend zeg aankomende 2 weken. Je kunt inderdaad nu niets doen. Hopelijk heb je wat afleiding..

Ik heb inderdaad net getest voor de formaliteit, en het was negatief. Had nu idd die van kruidvat gepakt, 2 voor 5 euro, werkte prima.

Ik vind het ook fijn om erover te blijven praten met jullie! Ik zal mijn nummer zo meteen naar je sturen in een privébericht!
 
Terug
Bovenaan