Starten met IUI

ha meiden

weer slecht nieuws hier

geen positieve ovutest gehad maar gisteravond laat wel eisprong vermoedelijk morgen naar zieknhuis voor bevestiging, dit houdt in dat we t deze maand op eigen kracht moeten doen ipv IUI

morgen gelijk bespreken wat we nu gaan doen

liefs suus

Hey Suus,

Wat balen dat je geen positieve ovutest had, is toch raar of niet dan? Nou, dan hoop ik maar dat het deze keer "gewoon" raak is, zonder IUI. Echt balen zeg, ik ben benieuwd wat ze morgen zeggen.

Hou me op de hoogte.

Sterkte meisje.

Liefs Wijstje.

Dag meiden,

Hier ook even een kleine update. Gisteren terug naar de gyn voor eerste FM voor poging 3. Met de dokter ook even de laatste keer besproken en blijkbaar heb ik toen dus een hele vroege miskraam gehad. Spijtig maar het gaf me wel de hoop dat alles nog goed werkt. En beter dat het niet doorgaat als het niet goed is.

De volgende IUI zal dan voor dit weekend of ten laatste maandag zijn. Opnieuw links deze maand. Net als vorige maand. Maar Hanne was ook een linkse dus heb ik er goede hoop op.

@suusjuh: we lopen dus nog altijd redelijk gelijk al ben ik door de vorige poging wel een paar dagen opgeschoven. Veel succes deze keer en ik hoop voor je dat het zo mag lukken.

@wijstje: Alles goed? En hoe gaat het met de IVF? Wanneer mag je starten?

@allen: positief blijven, ik duim voor iedereen.

Groetjes,
Nina

ha meiden

ik ga deze topic verlaten wijstje ik kom op jou topic erbij helaas is voor ons het IUI avontuur over en moeten we 19 februari voor de intake van IVF

tenzij ik ineens wel zwnager ben nu maar denk het niet

ik blijf jullie volgens maar ik zal niet vaak meer reageren

liefs suus

Hoi Nina,

Leuk om weer van je te horen. Spannend IUI nummer 3. Ik hoop voor jou 3 maal scheepsrecht, het is lang geleden dat er hier een positief verhaal is gekomen.

Hier alles goed, alleen duurt het wachten wel erg lang. Ik moet volgende week vrijdag terug naar gyn en dan op zondag 1 februari beginnen met spuiten om eigen cyclus stil te leggen, dan wachten op ongi en dan beginnen met stimuleren voor hormonen dan krijg ik regelmatig FM en als de eitjes groot genoeg zijn de punctie, dus dat duurt nog wel een week of 4 denk ik, voordat het zover is. Duurt lang he? Maar ja, het is niet anders. Ik voel me nu alleen zo raar omdat ik nog even niks kan doen, vorige week maandag ongi geworden en dan begin je pas op dag 21 met spuiten. Ik  was  na de laatste (5e) IUI 3 dagen overtijd en net als ik dacht gyn  ook dat ik even zwanger ben geweest, tja, daar heb je natuurlijk niks aan.  Maar ik hoop dat IVF ons een handje gaat helpen.

Succes he meis. Ik zal hier nog wel regelmatig kijken, heb ook andere topic aangemaakt voor mensen die van IUI naar IVF gaan. Maar ik hou jullie in de gaten.

Liefs Wijstje.

Hey meiden,

Nou,het wordt hier precies leegloop. In ieder geval veel succes met de IVF Wijstje en Suusjuh. Heb er voor mezelf echt goede hoop in dat het de derde keer gaat lukken,vooral na het bericht dat het toch al heel even gelukt is bij poging 2. Vanavond moet ik bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek en horen wanneer ze terug bloed moeten trekken of wanneer ik die pregnyl spuit moet laten zetten. En dan ten laatste 26-1 zou poging 3 zijn. Ik ben reuzebenieuwd.

Ik heb de gyn ook gevraagd hoeveel kansen ik krijg en het maximum is 9. Daarna werkt het blijkbaar niet meer. Zelf zie ik IVF niet zo zitten, zie tegen het hele proces op dus ik duim maar dat de IUI nog een keer lukt, ten slotte is Hanne een IUI'tje.

Ik probeer jullie dan maar verder te volgen bij de IVF'ers en hopelijk lukt het daar wel snel en zien we mekaar een keertje terug bij het "moeders van" forum

Groetjes,
Nina

Hey Nina,

Wat fijn om te horen dat je een goed gevoel hebt over de volgende IUI, hopelijk is dat een goed teken. En je hebt al een goed resultaat na IUI... Ik ga voor je duimen.

En ik kom hier zeker ook nog kijken hoor.

Succes en liefs Wijstje.

Terug
Bovenaan