Starten met IUI

Hoi Suus,

Dat ziet er weer goed uit toch? Eitje al mooi groot en slijmvlies goed, ik hoop dat het deze keer gaat lukken en je die IVF intake niet meer nodig hebt.

Ik moet zeggen dat ik er deze maand heel veel moeite mee heb dat het weer niet gelukt is, misschien omdat er om me heen weer zoveel zwanger zijn en we nu verder gaan met IVF. Ik snap gewoon niet waarom het maar niet wil lukken! Echt, daar kan ik gewoon niet over uit,, 3x is het gewoon gelukt met als resultaat een prachtige dochter en nu wil het maar niet lukken! Onbegrijpelijk! Had zo gehoopt dat we dat IVF traject niet zouden hoeven gaan, maar helaas.

Zet 'm op meid en laten even weten hoe IUI verlopen is en of zaad en zo goed was.

Succes, liefs Wijstje.

lieve wijstje ,

ik begrijp je wel je betn tenslotte al 3 keer zwanger geweest en nu lukt het maar niet meer

ikzelf ben 1 maal zwanger geweest maar niet met mn huidige partner als vader en nu lukt het ook niet meer en dan is het erg frustrerend allemaal

ikzelf zie om me heen ook overal zwangere vrouwen of vrouwen die net een babietje hebben en dat vin ik soms erg moeilijk dan heb ik zoiets van waarom zij wel en ik niet

en ik begrijp de wens voor een 2e kindje heel goed, want omdat je al een prachtige dochter hebt wil je zo graag nog eens een kleine.

succes meid met de IVF

hopelijk is het bij ons niet nodig maar ik vrees van wel

liefs suus

Hoi Suus,

Bedankt voor je lieve woorden. Het is zo fijn dat je hier je ei kwijt kunt, hier zijn tenminste allemaal meiden die je verhaal begrijpen en hetzelfde meemaken, hoe erg ook. In m'n omgeving leeft iedereen heel erg mee, dat is kei fijn, maar je kunt er niet zoveel mee omdat ze toch niet precies weten hoe je je voelt.

Zet 'm op he met de IUI, hopelijk is IVF voor jullie niet nodig en hebben we hier eindelijk weer eens een goed bericht.

Succes en je hoort wel hoe gesprek gegaan is.

Liefs Wijstje.

Hey Suus en de rest,

Wat balen zeg dat IUI nummer 3 verplaatst is, weer wachten, net alsof je de laatste tijd niks anders gedaan hebt. Slik jij clomid of moet jij hormonen spuiten?

Wij hebben gisteren gesprek gehad voor IVF. Over 2 weken (de 30e) terug komen en dan moeten we een paar vragen beantwoord hebben, hoeveel   bevruchte eicellen we terug laten plaatsen en of we eitjes in willen laten vriezen. Aangezien ik boven de 36 ben (37) adviseert hij om er 2 terug te laten plaatsen aangezien de kans op een miskraam groter is, dat had ik voor mezelf ook al besloten. De kans van een tweeling is natuurlijk aanwezig, maar aangezien het bij ons al zo lang duurt en ik al 2x eerder een miskraam gehad heb wil ik er liever 2 terug laten plaatsen, dat geeft toch weer wat meer kans. En wordt het dan toch een tweeling, dan is dat zo..... Dat zien we dan wel weer. Eerst maar eens zorgen dat ik zwanger word....

Volgens mij is het dag 19 als ik terug moet komen en dan moet ik volgens mij op dag 21 beginnen met spuiten dat zou dan zondag 1 februari zijn. Ik laat het maar allemaal over me heen komen, er zit niks anders op.

Aangezien ik 3 dagen overtijd was en ik vorige week gevoelige tepels had dacht hij dat ik misschien toch wel even zwanger ben geweest. Daar heb je natuurlijk niks aan, maar ja.

Nou meid, succes en hou me op de hoogte he.

Liefs Wijstje.

Hey Suus,

Geen pregnylspuit? Dat heb ik wel elke keer gemoeten. Ik slikte de eerste 4 IUI behandelingen 50 mg clomid en bij 5e IUI gronol F spuiten, wel elke keer echo's voor FM en geen ovutest. Raar he dat dat overal anders is.....

Al die hormonen is natuurlijk rommel in je lijf dus als die pregnyl niet nodig is is dat alleen maar fijn.

Khoor wel wanneer IUI is. Heel veel succes.

Liefs Wijstje.

Terug
Bovenaan