Starten met IUI

scorpio we lopen dan weer gelijk op bijna ik heb vandaag mn laatste dag clomid en moet wonesdag voor een FM

spannendddddd

en dan afwachten wanneer IUI en idd ook voor mij de wordt dit de 3e keer.

we duimen meid

Hallo meiden,

Hier gaat het niet zo goed. Gisteren was m'n nod, toen niet ongi geworden, had besloten vandaag te testen omdat we vanavond een feestje hebben en ik wel wilde weten of ik kon drinken ja of nee. Helaas was de test negatief, alhoewel ik toch wel wat goeie hoop had deze keer. Had al een paar dagen gevoelige tepels en zware buik, maar helaas dus. RD zijn er nog niet maar dat zal dan wel niet lang duren hoop ik. Als ik dan toch (weer) niet zwanger ben moeten ze maar gauw komen en niet pas morgen of zo.

Zo, dan gaan we nu verder met IVF. Ik zie er toch wel een beetje tegenop. Ook gewoon de ongeloof dat ik 3x gewoon zwanger ben geworden en daar toch 1 gezonde dochter aan over gehouden heb. Waarom lukt het nu dan maar niet!!

Ik begin soms bang te worden dat het niet meer gaat lukken, ik weet dat ik zo niet mag denken, maar als je weer weet dat je niet zwanger bent dan krijg je die gedachten toch, althans ik. Over een paar dagen gaat dat wel weer beter. Nu wachten op RD en dan bellen voor afspraak met gyn, ergens tussen 13 en 21 dagen moet ik dan komen omdat je vanaf dag 21 moet gaan spuiten om je eigen cyclus "stil" te leggen. We laten het maar op ons afkomen, zit niks anders op.

Liefs Wijstje.

He shit meisje!
Wat ontzettend waardeloos.
Maar, misschien een domme vraag, als je test nu negatief is is het dan ook echt over?
Ik bedoel, kan het niet zo zijn dat je morgen of overmorgen wel positief test?

In ieder geval, ik vind het echt meer dan klote voor je...........
Heb er geen woorden voor, waarom is het zo lastig voor jullie! Ach, dat heb je je natuurlijk zelf ook al meer dan duizend keer afgevraagd...........

Ik hoop dat je snel met de IVF kunt gaan beginnen...........heftig maar als dat de oplossing blijkt voor jullie.............
Dikke knuffel en kus,

Rimke

Hey Rimke,

Bedankt voor je lieve woorden, vind het fijn dat je nog steeds me me meeleeft.

Ik heb geen idee of zo'n test morgen of overmorgen wel positief kan zijn, dat hoop ik dan maar. Ik heb zo'n verhaal wel een keer van een collega gehoord, maar zo'n dingen gebeuren alleen maar bij andere mensen net als dat iemand ongi wordt en achteraf toch zwanger blijkt te zijn, was die ongi een innestelingsbloeding, dat hoor je natuurlijk niet vaak, maar ik heb dat in m'n omgeving al zeker 2x gehoord.  Dan ben je dus verder zwanger dan je denkt, scheelt weer een paar spannende weken.

Als de ongi niet doorzet dan test ik dinsdag nog een keer want dan ben ik vrij, heb ik 's morgens lekker de tijd. Maar ik ga er maar vanuit dat ik ongi wordt, ik voel namelijk niet echt iets, niet dat dat altijd iets wil zeggen hoor.

Ik wacht dus gewoon maar weer af en als het dan toch IVF moet worden hoop ik dat dat heel snel   een positief resultaat zal hebben.

Hoe was je 1e werkweek gegaan? Ging het een beetje of heb je die kleine meid heel erg gemist?

Liefs Wijstje.

Hey meiden,

Waar is iedereen?

Hier 5e IUI mislukt, gisteren zijn de RD verschenen, ik was 3 dagen overtijd, ben ik normaal nooit, had vorige week wat last van m'n tepels, dus misschien is het toch even gelukt maar weer heel snel misgegaan, dat idee heb ik een beetje. Ik ben normaal altijd zo mooi op tijd ongi, zaterdag wel een test gedaan die negatief was, maar dan krijg je toch weer op als je ongi maar weg blijft, heel irritant.

Wij gaan nu verder met IVF a.s. vrijdag gesprek over hoe en wat, ik vind het heel erg spannend en zie er wel een beetje tegenop. Had toch gehoopt dat dit allemaal niet nodig zou zijn, zeker omdat ik 3x gewoon zwanger ben geworden. Maar goed, als ik hierdoor wel zwanger word is het ook goed alhoewel ik nu toch wel een beetje de hoop begin te verliezen (heb ik altijd de 1e paar dagen van de ongi).

Ik hoop gauw weer wat van jullie te horen.

Liefs Wijstje.

Hey Suus,

Spannend weer morgen, hou je me een beetje op de hoogte.

Hopelijk is het bij jullie "3 maal scheepsrecht".

Zet 'm op en succes.

Liefs Wijstje.

nou ik had m links deze keer en 15 mm baarmoderslijmvlies was 6 mm waarschijnlijk zondag de IUI en dan weer afwachten en dan bij geen resultaat 19 februari intake IVF

spannend dus

liefs suus

Terug
Bovenaan