Starten nazomer 2021 (of na coronavaccin) en preconceptie zorg

Hoi!
Al goed nieuws daar?

Het was een vlotte bevalling en zo goed als geen pijn achteraf.
We stellen het goed, wel heel druk en borstvoeding vind ik heel intensief.
 
Hey!
Ik had je laatste bericht precies niet opgemerkt.
Het is heel grappig maar eigenlijk bijna exact 1 jaar na jouw positieve test heb ik er ook ééntje in handen :D 
Ben nu 4 dagen over tijd, maandag laat ik bloed trekken bij de dokter. 
Ik besef het wel nog niet echt goed. Ik voel ook totaal niets speciaals, buiten wat steekjes in mijn lies de week van de innesteling. Maar ik linkte het niet meteen eraan.
Het is ons dus gelukt in ronde 6 :) 
Achteraf gezien had m'n vriend wellicht niet zo'n super zaad, hij had een extreem vitamine D te kort. En dan nu na zijn kuur is het ineens raak... ik heb wel pas deze cyclus ook zeer duidelijk m'n ovulatie kunnen vinden. Dus het was precies een beetje alle geluk bij elkaar :)
Nu nog hopen dat het goed blijft gaan natuurlijk, maar ik maak me er eigenlijk niet te veel druk in.
 
Hoe is het bij jullie intussen? Ga je al terug werken? Lukt de borstvoeding nog? Kan me er nog weinig bij voorstellen allemaal ;-)
 
Hoi! 
Heb na lange tijd hier nog eens gekeken. Blijft jammer dat er geen optie is voor gewone berichten.
Ooh super leuk nieuws! Proficiat.
Ook een januari kindje dan?
Hebben jullie het nieuws ondertussen al aan veel mensen gedeeld? Binnenkort ken je het geslacht?!
Hier gaat alles goed, de nachten zijn laatste tijd wat vermoeiender dan toen ze enkele maanden oud wqs maar in de dutjes komt eindelijk een ritme.
ik geef nog steeds borstvoeding en ben nog thuis, had 2 maanden ouderschapsverlof bijgepakt en heb nu zomervakantie dus ze moet pas naar de creche als ze 7 en halve maand is. Ben ik erg blij mee na alle creche heisa in België...
 
Hey!

Wat leuk dat je toch nog eens kwam kijken!!
Heel grappig dat ik exact hetzelfde ga doen, tot eind december werken en dan thuis tem september. Ben daarom ook heel blij met de timing nu, ondanks het niet direct raak was.

We hebben idd de 12 w echo gehad. Was een heel speciaal moment voor ons twee. En vanaf nu is alles ook veel echter. Ik heb/had namelijk nauwelijks symptomen dus dat voelde wat raar dat ik toch zwanger was en alles z'n gangetje gaat.

We hebben een goede nipt test achter de rug en kennen idd het geslacht nu, een jongen ?. Ondanks we beide voorkeur voor dochter hadden is het eigenlijk al goed gewend nu dat het een zoon wordt. Ik had het ook wel al wat aangevoeld op 1 of andere manier dat het een jongetje was. Maar op dat moment dat je die resultaten krijgt is het zo fantastisch dat je kindje tot nu toe gezond is dat het er minder toe deed dan ik dacht :))

En gezien onze wens voor een dochter is er nu miss meer kans op een tweede kindje ook ?.
 
Goed idee, ik ben heel blij dat ik zolang bij haar thuis ben geweest. Na drie weken werken lijkt die periode al heel ver weg :eek:
Super dat alles in orde is en inderdaad het geslacht doet dan er toch veel minder toe! 
Hoe gaat het met jou, heb je veel last? 
 
Hey!
Na zo lange periode dacht ik nog eens dit forum te checken en zie nu pas je bericht!
Hier loopt de zwangerschap op z'n einde, spannend!
Ben over 12 dagen uitgerekend, de 26e...
Ik heb een hele mooie zwangerschap gehad, heel weinig kwaaltjes, nooit misselijk geweest, mooie ronde buik, voelde me super energiek... ik vind het heerlijk om zwanger te zijn.
Ben nu al twee weken thuis, doet wel deugd zo ruim voor de datum. Ben nog vanalles aan het op orde zetten in ons huis en ondertussen ook de geboorte voorbereiden, heerlijk :)
Heb sinds de laatste drie dagen wel last van voorweeën, en vandaag het hevigste al. Maar zegt niet veel over wanneer de bevalling komt natuurlijk... Spannend is het dus heel erg! Ben heel benieuwd naar de ervaring om ons kindje te baren :)
Hoe is het met jullie gezinnetje? Jullie dochter is al 1 jaar intussen, amai! Leuke fase nu? Lukt het wat met combinatie met werk?
Hopelijk tot binnenkort eens met een berichtje terug! 
Groetjes
 
 
Terug
Bovenaan