Starten nazomer 2021 (of na coronavaccin) en preconceptie zorg

Hoi hoe gaat het nog? Spannende dagen?

Ja vind het natuurlijk bevallen interessant eb klinkt beter voor alle partijen. Maar geen idee hoe ik daar tijdens de pijn over denk. Thuis bevallen of een doula is iets wat me niet trekt.

Misschien belangrijk om.te weten, blijkbaar zijn er tussen de ziekenhuizen onderling ook grote verschillen op dat vlak qua beleid. Bv de ene heeft veel alternatieven en zal niet pushen voor epidurale, de andere geen alternatieven etc.

Hier begint het wel wat zwaarder tr worden met 35 weken, slechter slapen en harde buiken als ik te veel doe, en mijn grootste ergernis: die mini.blaas.?
 
Hey!
Ja het is echt spannend... ik voel evenwel echt helemaal niets; terwijl vorige maand ik wel denk dat het raak is geweest maar bij de innesteling heel vroeg is foutgelopen (als ik in mijn app terugkijk wat ik allemaal voelde of merkte op welk moment).
En nu voel ik dus al ruim twee weken niets... ook geen aankomende menstruatiekrampen.  Ik surf me rot naar symptomen (of het gebrek eraan haha) maar ja, geduld is een schone deugd zeker...
Ik denk niet dat het gelukt is, maar heb dus nog geen bevestiging.
Ik zit inmiddels op cyclusdag 36, wat zeker niet uitzonderlijk is voor mij. Maar heb vandaag wel een early test bij de action gekocht, want wil het vrijdagmorgen testen voor de feesten beginnen (indien mijn regels nog niet gekomen zijn). Zondag is mijn NOD pas volgens mijn app, maar ja... Moesten het geen feesten zijn had ik geen test gekocht en gewoon gewacht hoor.
Ik houd je zeker op de hoogte :)
en amai, klinkt zwaar, al kan ik me nog niet echt veel voorstellen bij hoe je je moet voelen haha. Ik wens je alvast een heel erg bijzonder knus jaar toe met jullie 3'tjes straks!
 
deze morgen negatieve early test (2 dagen voor NOD)
Ik voel ook niet echt iets speciaals, dus ik denk dat het deze keer vooral een lange cyclus is, zonder raak te zijn ;)
Natuurlijk beetje teleurgesteld, maar ook zeker nog niet wanhopig dat het niet binnenkort zou lukken ofzo. 
Misschien volgende keer wel met ovulatietesten, misschien schat ik het toch wat verkeerd in wanneer mijn vruchtbare periode ligt. Het is dubbel, want dan ben ik er weer meer mee bezig.
Ik heb toevallig begin januari een afspraak bij de gyneacoloog, voor iets anders, dus dan kan ik nog eens een echo laten uitvoeren om te zien of alles oké is en mijn eventuele cystes in een jaar verbeterd (verminderd zijn) door mijn aangepaste voeding.
Op naar een vruchtbaar 2022, dat zou toch zeker moeten lukken om komend jaar een positieve test in handen te hebben :)
 
Hey!
 
Hoe is het daar intussen? Gaat het nog van de ongemakken? Je buik zal al ferm dik zijn nu zeker, veel weken zijn er niet meer te gaan!
Lijkt me zo spannend, die weken waarin het elk moment kan gebeuren...!
Ik moest vandaag naar de gyneacoloog voor een uitstrijkje (niets met zwangerschap dus) maar heb nog eens om een echo gevraagd en mijn vermoeden werd bevestigd dat ik idd knal op mijn eisprong zit nu. Denk dat die vandaag geweest is en de voorbije week redelijk wat geklust. Dus ben benieuwd of het deze ronde gelukt zal zijn ;)
 
 
Hey! Inderdaad laatste weken hier, heel spannend... het wordt wat zwaarder maar ook niet zo erg als ik dacht, ben nog wel mobiel en moe maar niet overdreven moe.

Oh fijn die bevestiging dat je goed zit qua inschatting van je cyclus! Hopelijk over een week of 2 goed nieuws:D
 
Hey !!
Hoe is het nog met je? 
Ik kan me echt niet inbeelden hoe rond en gezond je er nu moet bijlopen haha
Ik hoop op een superfijne ervaring bij de bevalling en daarna natuurlijk!
 
 
Oh wat een super nieuws! Heeel erg gefeliciteerd met jullie dochter! Zo onwezenlijk, bijna 1 jaar geleden dat we begonnen te chatten!
Was het een zware bevalling? Pijnlijk? Kort? Lang? Ik kan me er écht niets bij voorstellen. 
Nu niet te veel pijn achteraf? Schijnt dat je toch goed 6 weken veel last kan hebben van vanalles daar beneden... 
Wat fijn dat je alsnog de tijd vond om te reageren!
Ik zit op cyclusdag 33 vandaag en voel nog niets.. voel me niet zwanger maar ook geen ongesteldheid opkomen.
Ik ben vrij zeker dat 10/1 of 11/1 mijn ovulatie was (gezien bezoek gynea) en ik voelde wat menstruatiepijn toen. Ik ben benieuwd wat het wordt, maar het lijkt niet echt deze ronde te worden dus momenteel... In mijn hoofd zal het al een ronde 4 worden, maar had wel m'n hoop op 3e keer goede keer gezet :)
 
 
Terug
Bovenaan