Stellingen.....

oh haha, tegelijk...

Oke doe ik het nog een keer.

Op de box of op de grond??
Nou allebei, Ik denk dat ze op de grond meer bewegings ruimte hebben.

Volgende vraag: Speen of niet?

HALLO

Speen als ze er behoefte aan hebben want dat kan je makkelijker afleren dan die duim.
Shanice heeft er geen behoefte aan.

Werken of thuisblijven

groetjes lisette

Hoi Leuke topic!

Werken of thuisblijven

Ik kies  voor werken ik werk 24 uur per week en dat bevalt me erg goed zo blijf je toch ook je sociale contacten houden.

Nieuwe stelling:

Mee op de fiets of nog even wachten?

Wil zo graag fietsen met de kleine meid ze is nu 7 maanden.

groetjes Zonnetje

Nog even wachten. Het mag pas wanneer ze zelf kunnen zitten...... en dat kan Jasmijn helaas nog niet. Zoooo jammer..... ik wil zooooo graag met haar voor op de fiets fietsen. Heb wel een fietskar maar dat is lang niet zo gezellig als voor op.

Nieuwe stelling:

Al vlees of nog niet?

het ligt aan het vleessoort maar zoals gehaktbal krijgt ze wel kleine stukjes van en dat soort dingen ook krijgt ze frikandel dus ja hier wel al vlees enz

nieuwe stelling:

alleen logeren of niet???

hier nog niet vind dit best wel eng haha

Ooooo, dit is leuk!!!

alleen logeren of niet???

Norah heeft al een keer gelogeerd toen we een bruiloft hadden, bij mijn schoonzus en zwager, ze was toen 7 maanden. We hebben van tevoren wel geoefend met een middagslaapje en de fles. We misten haar wel 's ochtends, vooral omdat ik moest kolven. Kon dus ook niet eens uitslapen  :-(. Maar we hebben wel een leuke bruiloft gehad.

Volgende stelling:

Papa een of meer dagen alleen thuis met de kleine of niet?

Mijn man gaat een dag ouderschapsverlof opnemen als ik weer ga werken. Dus nu nog niet, maar straks wel.

Groetjes,
Jamie

O ja, nog wel leuk om te vertellen dat Norah het prima naar haar zin heeft gehad, maar dat ze wel van 02.30 - 03.30 uur wakker is geweest, hahaha, dat was iets minder voor mijn schoonzus en zwager. Verder heeft ze goed geslapen en gegeten én veel gelachen.

hm hier heeft papa een eigen zaak en is dus best wel druk en gaat ook niet bepaalde vaste dagen vrijnemen want ja het werk van hem gaat ook door wel is het zo,dat als hij een keer   vrij wil nemen dit altijd wel kan

nieuwe stelling

brood of nog even wachten

wij geven caithlyn wel geregeld brood maar nog niet elke dag

Terug
Bovenaan