Stellingen.....

Papa een of meer dagen alleen thuis met de kleine of niet?

Dat ligt eraan. Hij heeft een superdrukke en verantwoordelijke baan dus kan niet zomaar 1 dag in de week thuisblijven en als hij dat doet levert hij best veel salaris in.
Dus zodra ik ga werken wordt het (helaas) kinderopvang. Maar ik werk ook soms in het weekend en dat is Papa SUPERBLIJ!!!! FF lekker alleen met zn kleine meid hihi.

Nieuwe stelling

Bij 's nachts huilen je kleine bij je in bed nemen of niet?

Haha we keken tegelijk....

Brood of niet?

Hier al wel. Myrthe is nooit fan van flesvoeding geweest en ze eet al 1,5 boterham. Dus nog maar 2 flessen op een dag.

Bij 's nachts huilen, neem je je kleine bij je in bed of niet?

Bij 's nachts huilen, neem je je kleine bij je in bed of niet?

Nee, ik zou dat nooit doen. Ons zoontje heeft nu in de gaten dat er reacties plaats vind op dingen die hij doet. Als hij huilt geef ik hem de fopspeen. Hij is 1 keer helemaal overstuurd wakker geworden. Toen heb ik hem even naar beneden genomen, iets de drinken gegeven en daarna weer in terug in bed gelegd. Toen was het nog even huilen maar daarna is hij gaan slapen.

Op een camping vakantie houden of zou je dat niet doen?

nee echt niet mee bij ons in bed en waarom niet hier is onze rust en privacy kinderen gaan er snel aan wennen dus gewoon lekker op haar eigen kamertje

nieuwe stelling:

nu al een  volgende  of even wachten

wij zitten nu in onze 2e ronde voor een 2e

Op een camping vakantie houden of zou je dat niet doen?

Ja ik wil graag naar een camping. Niets is meer vakantie vieren dan dat. Mijn vriend ziet het echter nog niet zo zitten. Maar ja misschien denkt hij daart volgend jaar anders over. Het duurt nog lang voor de zomer er is.....

De stelling van patricia

Nu al de volgende of nog even wachten.....

Nu al de volgende of nog even wachten.....

Ik wacht nog wel een jaartje denk ik ik ben nu nog zo aan het genieten van onze kleine meid dus nee nog niet een volgende.

Sinterklaas vieren dit jaar of nog een jaartje wachten????

Groetjes Zonnetje

sinterklaas vieren of nog een jaartje wachten:

wij vieren dit jaar al sinterklaas.
mijn familie is erg hecht met elkaar, en ik heb nog een aantal kleine neefjes en nichtjes die nog geloven, vandaar dat wij sinterklaas vieren.
voor nathalia doe ik het niet zo erg, die snapt er toch niks van hahahaha.
ze krijgt gewoon een paar kleine speeltjes/kleertjes.
t inpakpapier zal ze toch mooier gaan vinden dan t kado hahahaha

nu al sparen voor later, of komt dat wel?
(voor studie bv)

ja zeker nu al sparen wij hebben een speciale rekening voor later deze kan ze krijgen als ze 16is en zal dat rond de 18000 euro zijn.
waarom nu al?ik keek na mijn jeugd en was niet alles kwa financieel enzo en ik wil me dochter dit wel kunnen bieden zoals school maar ook andere dingen auto noem maar op

ook hebben we een normale spaarrekening

nieuwe stelling

veel buiten of juist niet?

ik ben juist een buiten mens dus ben veel buiten met me meisje

Terug
Bovenaan