Stellingen.....

Veel buiten of juist niet?

Veel buiten Nynke vind het heerlijk buiten dus we gaan iedere dag wel een uurtje wandelen is ook goed voor dr weerstand denk ik.

Naar het KDV of naar Opa en Oma???

Onze meid gaat als ik werk naar de oma en opa lekker makkelijk en vertrouwd.

Liefs Zonnetje

veel buiten of juist niet?

Veel buiten, ik wandel of fiets sowiso elke dag. En als het lekker weer is zitten we altijd buiten te eten/spelen etc. Ook lekker gezond.

Nieuwe stelling:

Compleet veiligheidspakket of niet (denk aan stopcontacten, deurstoppers, hoekjes voor aan scherpe randjes, kastjes op slot etc)?

Compleet veiligheidspakket?

Nee hoor. Als ik bij andere mensen ben zonder kinderen die hebben dat toch ook niet in huis? Opgroeien is met vallen en opstaan, dus voor mij geen hoekjes en deurstoppers enzo.
Wel kinderbeveiliging in het stopcontact, ook al zeg ik wel Nee als ze die kant op gaat.

Kdv of Opa en Oma?

Stelling kdv of opa en oma,

Ik hoef gelukkig niet te kiezen, want ik ben een thuis blijf mama.
Maar als ik de keuze zou moeten maken, zou ik het eerste jaar  voor opa en oma kiezen.
Als die het tenminsten ook willen en kunnen..

Als mijn kleinen rond de twee jaar is, wil ik hem wel één of twee ochtendjes naar de peuterspeelzaal brengen. Ik denk namelijk dat het zeer goed is voor zijn ontwikkeling.

Nieuwe stelling: Oke, dit is een schokkende, maar een vriendin zit in die situatie, Wel of niet verhuizen, als er een pedofiel in je wijk komt wonen???

ik zou er niet voor verhuizen een pedofiel heeft ook benen,kan lopen en misschien
wel auto rijden als je zo gaat denken is het nergens veilig.
ik zou het wel moeilijk vinden hoor net als een hoop andere dingen als je er over na denkt. Het liefst zou ik hem tegen alles willen beschermen maar ja dat kan niet.

nieuwestelling:

pap sochtends uit fles of van een bordje?

Pap uit een flesje of bordje,

Uit een bordje (bambix, nutrix is zo'n geklieder) 's ochtends, 's avonds een  beetje nutrix in de fles.
Onze madam wil ook geen bambix in de fles, vind ze niet prettig, of krijgt het er niet goed doorheen.

Volgende stelling:

Religie meegeven in de opvoeding of niet?

Wij zijn zelf gelovig opgevoed en geven dat ook weer door aan onze kinderen.
Op een gegeven moment mogen ze daar zelf een keuze in maken. Tot die tijd proberen wij ze wel ons geloof mee te geven en uit te leggen.

Volgende stelling :

( ik heb niet alles teruggelezen hoor, dus misschien is het al eerder aan de orde geweest )

in de nacht tussen in als ze huilen of in eigen bedje laten ?

in de nacht tussen in als ze huilen of in eigen bedje laten ?

Ik kies voor in dr eigen bedje laten liggen anders hebben ze meteen door dat als ze huilen ze tussen papa en mama mogen liggen.

Nieuwe stelling:

Slaapzak of dekentje??

Mijn dochtertje heeft het erg koud 'snachts dus heb haar nu en in een slaapzak en onder een dekentje...

Terug
Bovenaan