Stellingen.....

Hoi,

Wou nog even snel reageren over de slaapzakken... Myrthe heeft winterslaapzak met mouwen. Maar omdat haar kamertje zo onwijs kous is, ligt ze ook onder een deken.
Hier ook een woelwater, dus vaak vinden we haar ondersteboven achterstevoren weer terug in bed, maar dan ligt ze altijd op haar deken. Ze slaapt ook met een hydrofieldoek en die trekt ze ook goed weg....

Lange vinger of speciale babykoekjes

Van mij krijgt ze beide. Heerlijk vind ze het....

Brood met of zonder korstjes?

(Myrthe eet alles op dus ook korsten hihi)

Brood met of zonder korstjes?

ook caithlyn krijgt beide ze eet echt alles zelfs paling bij opa dus haha

nieuwe stelling:

dentinox of de druppels van vsm voor de tandjes?

Hoi,

Druppels van vsm, ken de andere niet ik heb deze bij alle drie gebruikt

Nieuwe stelling: fopspeen voor of na het eerste jaar afleren?

Ik wil na het weekend beginnen af te bouwen, dus alleen nog in bed en voor het eerste jaar helemaal stoppen!

Gr MJ

Hier wil ik graag even op reageren.
Noah heeft geen speen, maar duimde in het begin.
Ik heb hier heeeeeel veel comentaar op gehad omdat je duimen niet kon afpakken en een speen wel.
Nou ik lees overal dat mama's s'nachts vaak hun bed uitmoeten omdat het speentje is uitgevallen en ze die dan er terug in moeten doen. Nou dat heb ik nooit gehad en nu duimt hij niet meer en hij is 6 maanden. Dus daarom zeg ik, speen afleren.
Ook een ouder kindje  met een speen vind ik niet staan, maar dat is mijn mening hoor!!!

Nieuwe stelling:

Je kind wel eens alleen laten met je huisdier??
Wij hebben een labrador en ik doe het soms wel eens, als ik ff de kamer uitloop.. En dat is niet goed, want je weet maar nooit. Al denk ik dat ons hondje het nooit zou doen, maar toch.

nee,  nooit alleen laten zeggen wij.
We hebben zelf ooit eens een prachtige laberador gehad! Super lief! Vertrouwde we voorledig, maar hij heeft mn broer wel te pakken gehad en die heeft nu een litteken in zijn gezicht.

Weet niet of deze al geweest is;
 Tuitbeker leren of uit een gewone beker leren drinken?

Lees veel dat je al met gewone beker moet beginnen

(Bijna 7 maand)

tuitbeker of gewone beker?

nathalia krijgt tussendoor drinken uit de tuitbeker, melk gewoon nog uit de fles.
sinds 2 dagen hebben we wel een grote plastic beker voor haar en dat gaat ook heel goed.
beter dan dat ik had gedacht eigenlijk.
ik dacht, nou, dat wordt echt knoeien. maar dat viel reuze mee en ze pakte de beker ook gelijk al goed beet ( ik hield hem natuurlijk ook nog beet)

nieuwe stelling:

s'avonds naar buiten met je kindje of liever niet s'avonds?

Terug
Bovenaan