Stellingen.....

Hmmm, eigenlijk zeg ik: voorlopig helemaal geen vette/ongezonde dingen. Maar tja, een likje van het ijsje heeft onze kleine bijvoorbeeld al wel gekregen. Niet dat dit kwaad kan, maar voor je het weet ga je toch steeds een stapje verder. Ik probeer onze kleine toch  zoveel mogelijk gezonde producten  te geven die ook echt voor haar leeftijd zijn bedoeld.

Nieuwe stelling: je kindje stimuleren om te  kruipen/staan/lopen of het juist maar op z'n beloop laten  (onder het  mom..het kindje doet het  vanzelf wel wanneer het er aan toe is)  

Groetjes, Emmy

quote: dotjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-10-2008 12:10:06'));

mijn ervaring: negeren.
in het begin vond ik het ook wel grappig, dat er zooo veel volume uit nathalia kwam hihihi maar ze snapte dat ik het leuk vond en bleef doorgaan. ik heb een paaar keer nee geroepen maar dan krijg ik zo'n ondeugende lach van haar. daarna ging ik negeren en nu doet ze t niet meer :D

nieuwe stelling:

je kindje af en toe een patatje in zijn/haar handen geven of totaal geen vetten geven aan je kindje?

liefs, do

ik moest er ff op reageren
caithlyn krijgt van ons wel een frietje inder hand of een stukje frikandel

Nieuwe stelling: je kindje stimuleren om te  kruipen/staan/lopen of het juist maar op z'n beloop laten  (onder het  mom..het kindje doet het  vanzelf wel wanneer het er aan toe is)  

hm ik heb iets van ik kander wel helpen maar ze doet toch wanneer ze er zelf klaar voor is dus ik laat het aan caithlyn over (al help ik heel soms wel een beetje)

nieuwe stelling:

elke dag een toetje na het warme eten of om de dag??

een toetje na het warme eten of om de dag??

Norah krijgt elke dag een beetje volle yoghurt, soms met Roosvicee Laxo, soms met fruit, soms met niks erin. Yoghurt helpt de ontlasting soepel te houden en dat is bij haar wel nodig...

Nieuwe stelling:

vooral blauwe kleertjes voor een jongetje en roze voor een meisje?

Ik was zelf van plan om Norah zo weinig mogelijk roze aan te trekken, maar bijna alles wat we krijgen is roze en de winkels hangen er vol mee. Nu draagt ze vooral felroze, dat vind ik dan wel weer leuk.

Nieuwe stelling:

vooral blauwe kleertjes voor een jongetje en roze voor een meisje?

nee mij maakt het weinig uit ik trek caithlyn aan wat ik leuk vind en kijk niet echt na de kleur als ik het mooi vind wel heb ik idd ook veel roze kleding
maar blauw staat der ook goed

kijk maar

hier met rose zoals je ziet

en hier met blauw
sorry moest hier even de foto bij showen

nieuwe stelling

nu al dik inpakken of dalijk als het kouder word??

ik zelf denk meer aan als het wat kouder word kijk pak der nu ook wel warm in maar nog niet met sjaal handschoenen noem maar op

nathalia draagt op dit moment als we naar buiten gaan: een trui, winterjas en haar beentjes zitten in een warme voetenzak.
voor straks als het echt koud wordt krijgt ze een mutsje , skipakje en evt handschoentjes aan. en als t echt te gek koud wordt ook nog eens in der voetenzak.

dus: nu warm aangekleed en straks nog warmer hahahha

nieuwe stelling:

van de winter een donsdeken of dun fleesdekentje?

nathalia slaapt onder een donsdeken (en slaapzak). weet dat t wordt afgeraden onder de 2 jaar, maar anders heeft ze t stervens koud s'nachts. woon in een oud, koud huis en durf geen elektrische kachel snachts aan te zetten

Van de winter een donsdeken of dun fleecedekentje

Hier een fleecedeken, maar geen dunne haha. We hebben een dunne voor de zomer en een wat dikkere voor de winter. Daarbij ligt ze in een pyama, een romper met lange mouwen en een winterslaapzak (dikke met mouwen).
Haar kamertje tocht nog zonder open ramen en zonder ventilatieroosters en het is er echt koud. Dus ook hier veel om haar warm te houden.

Huiskamer vol met speelgoed op de grond zodat je nergens kan lopen of maar een paar dingetjes?

Maar een paar dingetjes, ze kan toch niet overal tegelijk mee spelen. In de box ligt vanalles maar speelt ze ook altijd maar met 1 of twee dingen.

Nieuwe stelling:
onder de douche of in bad

Wij vinden douchen met haar leuker dan haar in bad doen, ook is het makkelijker.

Terug
Bovenaan