Sterke kinderwens

Hoi dames,
Ben even benieuwd hoe het met jullie gaat?
Zelf wacht ik op mijn eerste natuurlijke menstruatie na het stoppen met de pil. Als ik reken vanaf de eerste dag van mijn ontrekkingsbloeding zit ik nu op dag 27. Aan mijn lijf denk ik wel te merken dat het eraan zit te komen (grotere en pijnlijke borsten, moodswings, pukkeltjes etc).
Ik kan niet wachten om ongesteld te worden -nooit gedacht dat nog eens te zullen zeggen. Dan kunnen we daarna eindelijk beginnen :)
 
Spannend he! Dan kun je niet snel genoeg ongesteld worden! Hopelijk ben je snel ongesteld!!
Als ik volgens mijn vorige cyclus reken heb ik vandaag of morgen de eisprong. Dus de eerste ronde is nu echt begonnen! :)
De vorige eisprong voelde ik (achteraf gezien) aankomen, maar nu nog geen klachten van die ik toen had. Misschien was het toen wel zo, omdat het de eerste keer was na het stoppen van de pil...
 
Wat spannend! Dat wachten of je vervolgens wel/niet ongesteld wordt lijkt me helemaal zenuwslopend! 
Ik denk ook dat ik mijn eerste eisprong gevoeld heb dus dat geeft me wat hoop.
 
Jaa ik heb de vorige dus ook gevoeld, maar nu heb in alle kenmerken niet gevoeld. Als ik mijn vorige cyclus had ik gisteren de eisprong. Had vandaag wel raar gevoel in mijn buik dus misschien was dat het wel.
Ik hoop het ook niet een expert in te worden @Cactus. Dat is inderdaad geen goed teken haha.
Hoe gaat het nu bij jullie?
 
Zojuist wat bloed bij het afvegen. Ik deed even een vreugdedansje. Hopelijk zet mijn menstruatie door! 
Ik heb trouwens de app Flo geïnstalleerd omdat ik weinig lichamelijke klachten heb en een wat beter beeld van mijn cyclus wil krijgen. 
 
Nog even afwachten, maar lijkt dus de goede kant op te gaan, fijn hoor!
Ik heb ook naar die app gekeken, maar kon er niet veel van wijs worden haha.
Gisteren had ik overduidelijk mijn eisprong, hele dag steek in mijn rechterzij. Dus dat betekent dat mijn Nod rond 16 juni is. Dat word afwachten....
 
Terug
Bovenaan