Sterke kinderwens

Zo is het ook. Een vriendin van mij zegt ook: het komt nooit uit om kinderen te krijgen. Er is altijd wel iets waarom je zou kunnen wachten.
Ik had afgelopen maand een cyclus van 31 dagen, dus ik hoop deze maand ook een regelmatige te hebben. Dat zou het allemaal een stuk makkelijkere maken.
Grappig om te lezen dat we er allemaal zo mee bezig zijn en dat iedereen het ook spannend vind. Ben ik daarin dus niet de enige haha
 
Ik herken het wel, wij hebben ook alles op een rijtje nu (koophuis, stabiele baan/bedrijf, auto's, tijd).
Bij mij is de wens heel sterk en mijn vriend is er ook klaar voor, ondanks onze jonge leeftijd.
Hebben besloten om in januari nog op reis te gaan, 7 weken naar Nieuw-Zeeland. Daarom stop ik in september met de pil, straks raak ik wel direct zwanger en als je dan te vroeg bent gestopt heb je toch een aardig probleem.
Dit was onze laatste wens voor de kinderwens, voor ons voelt het goed maar spannend is het zeker!
 
Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? Ik ben 24 en mijn partner is 27. Ik vind het een mooie leeftijd. veel mensen in mijn omgeving zijn ouder als ze aan kinderen beginnen en ik vraag mij dan af wat daar de reden van is.
Januari dat klinkt nog ver en heeel lang wachten haha. Wel fijn dat jullie samen nog zo'n reis gaan maken. Hou er wel rekening mee dat je direct vruchtbaar bent na het stoppen van de pil
 
Voor iedereen is dat moment ook verschillend natuurlijk. De een is er eerder klaar voor dan de ander.
Zou leuk zijn als we elkaar hier op de hoogte kunnen houden. Ik verwacht volgende week mijn ovulatie en dat is voor ons ronde 1 (spannenddd). En bij jullie?
 
@Zonnestraaaltje
Ik ben 21 en mijn vriend is 24, nog aardig jong maar ik ben met alles vroeg. Merk dat ik altijd gelijk mezelf ga verdedigen waarom ik nu al deze wens heb.
Januari is nog heeeel ver weg, heb zelfs een periode spijt gehad dat we deze reis hadden geboekt maar nu heb ik er vrede mee. Stop juist in september omdat ik dan wel zwanger zou kunnen worden maar nog niet te lang waardoor ik niet meer zou kunnen vliegen oid.
Ik vind 24 ook een mooie leeftijd, heb geen idee waarom vele later beginnen.
 
Ik ben 30, maar heb mijn vriend pas in 2016 ontmoet. Het is maar net hoe je leven loopt! Maar een perfect moment is er nooit, en er is altijd nog wel een reis die je wilt maken oid, dus op een gegeven moment moet je de knoop doorhakken! Mijn leeftijd speelde ook mee geef ik toe. Ik was meteen zwanger en geen enkel symptoom gehad (moe, hoofdpijn, cravings, misselijk enz). Je hoeft de eerste periode volgens mij ook niet moeilijk te doen over sushi ofzo hoor, als je weet dat je zwanger is stop je daar gewoon mee! Let met reizen wel op zika gebieden he :) Ik ga als ik 25 weken ben nog even roadtrippen op Sicilie, en heb er alle vertrouwen in dat dat super zal zijn! Dus als je de wens hebt, ga ervoor, je leert het ouderschap vanzelf!!
 
Ik ben 26, mijn man 27. Ik heb altijd geroepen dat ik rond deze leeftijd moeder wilde worden en voel nu ook zelf dat ik er klaar voor ben. Ook voor ons zou er niks veranderen als we een jaar zouden wachten.
Ik heb wel aan wat vriendinnen verteld dat ik gestopt ben met de pil. Ik kon het gewoon niet meer voor me houden haha.

Ik moet zeggen dat ik tot nu toe geen last heb van het ontpillen. Behalve dat ik al 1,5 kilo ben afgevallen, en wat emotioneler ben. Oja en een hoger libido heb..
Ik vind het wel moeilijk om te herkennen wanneer ik mijn eisprong heb. Heb af en toe wel wat krampjes gehad. Maar weet nog niet welke soort afscheiding bij de ovulatie hoort. Kunnen jullie de eisprong wel herkennen?

@StephW Gaaf dat je nog gaat roadtrippen, Sicilië is leuk!! En met 25 weken moet dat nog prima kunnen
@amelody je hoeft je nergens voor te verantwoorden hoor! Dat het  voor jullie goed voelt is het enige dat telt!
 
Terug
Bovenaan