Sterke kinderwens

Hoi allemaal!
Ik snap jullie allemaal zo goed! Ik ben nu 22 en mijn vriend 26, bijna klaar met mijn studie, woon een half jaar samen met mijn vriend, zijn bijna 6 jaar samen, ik ben druk bezig met mijn rijbewijs, vriend heeft deze al jaren, we hebben één auto en zijn opzoek naar een twee voor als ik mijn rijbewijs heb, we hebben beide een baan, ik binnen de gehandicaptenzorg dus daar is altijd nog wel werk, en hij als automonteur, ook voldoende werk in te vinden wanneer een van ons z'n baan kwijt raakt. Oh, en we hebben twee prachtige maine coon katten, die zaterdag precies een half jaar zijn!
 
Leuk om jullie verhalen te horen en dat iedereen er op een ander moment klaar voor is! 
Mijn vorige ovulatie voelde ik erg goed. Zere borsten, last van mijn buik tijdens de seks en op de dag zelf last van mijn onderbuik gehad. Ben benieuwd hoe de aankomende gaat. 
Wat gaaf dat je nog een roadtrip gaat doen StepfW. Geniet ervan!!
@Sjarlie ik zou als ik je was je vriend niet teveel pushen, maar het even laten voor wat het is (hoe moeilijk het ook is haha). Waarschijnlijk moet hij ook aan het idee gaan wennen en dat kost hem wss wat meer tijd. 
 
@Amelody dat herken ik wel.  Als ik naar leeftijdsgenoten kijk ben ik voor mijn gevoel ook verder met alles. 
Nee spijt hebben van zo'n reis is inderdaad nergens voor nodig. Het is super gaaf juist! En hoe bijzonder zal het zijn dat jullie daar misschien jullie kindje 'maken' haha
 
@zonnestraaaltje.
Voor ons is het nu ronde 2. 12 juni is mijn NOD. Ik vind het ook wel leuk om elkaar op de hoogte te houden.
In mijn prive situatie weten alleen mijn moeder en schoonmoeder dat ik met de pil ben gestopt maar ik praat er verder niet echt over. Hoe zit dat bij jullie?
 
Spannend @Cactus, hopelijk heb je rond die tijd een positieve test in je handen!
Bij mij weten mijn moeder, zusje en vriendin dat ik gestopt ben met de pil, maar zij zijn in de veronderstelling dat ik gestopt ben om van de hormonen af te zijn. Dat was ook de eerste reden waarom ik ermee ben gestopt.
Ik mis het wel om hierover met ze te praten, maar de verassing is voor hun dan straks des te leuker! Ben daarom ook blij dat ik dit forum heb gevonden!
 
Ik vind het lastig om mijn ovulatie te herkennen. Ik weet niet of de dingen die ik voel bij het ontpillen horen of bij ovulatie. We wachten het maar af!
Ik had me ook voorgenomen om er met niemand over te praten omdat de verrassing dan des te groter zou zijn..
Maaarrrrr waar het hart van vol is... Ik heb het aan twee vriendinnen en mijn schoonzusje verteld. Zij waren heel enthousiast en vinden het bijna nog leuker dan ik Haha. Ik moest er gewoon met iemand over praten. En het blijft toch wel leuk nieuws! 
 
 
Ik heb het aan mijn nicht verteld, die was super enthousiast.
Verder vertel ik het niemand, geen zin in de discussie en vind de verrassing ook wel erg leuk.
Zou toch graag met m'n moeder erover willen praten maar die heeft geen leuke ervaring met een eerste kind. Mijn broer was een huilbaby, vaders werkte toen erg veel en ze waren net verhuisd dus geen familie om de hoek. Zij zegt dat het je leven kan verpesten tijdelijk en vond zichzelf met 26 jaar uiteindelijk te jong.
Wachten tot september duurt zo ontzettend lang....
 
Terug
Bovenaan