Sterkte Kim!

Er is al veel gezegd en ook door mijn eigen persoon wat niet erg aardig is.
Ik vind mijn reactie op het hele gebeuren nogal bot en had het niet zo opmoetten schrijven. Ik was opdat moment er boos omdat zij er voor koos een leven te beeindigen terwijl mijn dochter o zo welkom was. Dat neemt niet weg dat ook zij er verdriet van heeft. Waar ik wel bij blijf is dat ze deze discussie misschien ergens anders had kunnen plaatsen maar het andere dat zij geen verdriet heeft neem ik terug. Misschien heeft ze wel de juiste keus gemaakt ik hoop het voor haar, als zij niet een abortus had laten doen en ze was niet gelukkig met de situatie is het kind dan gelukkig? Kan het kindje later terug kijken op een gelukkige jeugd? Ik hoop voor Kim dat ze er goed over heeft nagedacht en dat ze later geen spijt krijgt. En ik wens haar het beste toe.

Groetjes Sigrid
Mv Luna*, Sterre en Luca

Ook nogmaals hallo allemaal.
Misschien zijn we inderdaad wel bot en lomp..... feit blijft wel, dat er teveel mensen hier zitten met een ander soort verlies (waaronder ik zelf)
Uit eindelijk ben ik wel 1 van de gelukkigen die een gezonde dochter op de wereld heeft gezet.
Maar daardoor snap ik het nog veel minder, deze beslissing.

Maar misschien is dit mijn "bekrompen" idee, dat als je zoiets hier neerschrijft, ook feed-back zal krijgen.
Dat is wel op je vingers na te tellen, het enige wat ik wel vind is dat mensen niet persoonlijk aangevallen hoeven te worden.Maar ja aan de andere kant ook zeer begrijpelijk.
Het enige wat mijn vraag aan haar zou zijn: maar dat heb ik geloof ik al in een eerder stukje van mij hier aan gegeven....
Waarom gelijk zo drastisch??? Ik vind de beslissing zeer zwart/wit, en ik vind dat er meerdere keuzes mogelijk zijn.
Het is niet OF ik hou mn kind OF ik laat het weghalen.
Er is ook nog een mogelijkheid om hem/haar wel een gelukkig leven te laten leiden, maar dan door iemand anders. (adoptie dus)

Ik hoop dat je iig geen spijt van je beslissing gaat krijgen, en wat ik al eerder zei ben ik nog steeds van mening... ik vind het triest.

Terug
Bovenaan