Hai dames,
Ik kom mij hier ook maar eens melden.
Hier cyclussen van ongeveer 39 dagen. In juli 2019 gestopt met anti-conceptie, in mei van dit jaar toch maar eens naar de huisarts geweest omdat ik me zorgen maakte. Ik heb namelijk 7 jaar terug een ongeluk gehad waar van ik een bekken-factuur heb opgelopen. Ik was dus bang dat er misschien toch wat meer schade was dan dat er in eerste instantie was. Helaas weigerde mijn huisarts mij door te sturen. Na mijn vakantie in juni toch nog een keer de huisarts gebeld, en aangedrongen op verder onderzoek en werd doorgestuurd naar de gynaecoloog, waar ik in juli terecht kon.
Blijkbaar had de vakantie mij erg goed gedaan, want 2 weken laten kwam ik er achter dat ik zwanger was. Helaas toen al met heftige bloedingen. Maar wel 2 weken lang positieve testen. (Al zegt m'n huisarts wat anders) Na 2 weken een miskraam gehad en vlak daarna was mijn afspraak bij de gynaecoloog.
Deze zegt dus dat ik wel zwanger kan worden en dat ik maar moet wachten tot april/mei tot er misschien verder onderzoek gedaan word.
Helaas na de miskraam 3 maanden achter elkaar aan het bloeden geweest. Inmiddels nu voor de 3e? ronde. Nu zijn mijn vriend en ik ongeveer 18 mnd en een miskraam verder en ik ben aardig onzeker aan het worden. Voor mijn gevoel heb ik alles al geprobeerd van ovulatietesten tot apps on mijn cyclus bij te houden.
Sorry voor dit lange verhaal!
Liefs ?