Steun & kletstopic; cyclussen langer dan 35 dagen

@alittlebit, dankjewel!
Zo mega onwerkelijk! Ik zou dus eigenlijk vorige week de intake op fertiliteit hebben, in de ochtend voor de zekerheid getest, meer voor als ze daar vragen over stellen. Die bleek dus duidelijk positief te zijn! Ik vermoed dat ik tijdens onze vakantie toch een eisprong heb gehad (adhv symptomen die daarbij horen) en vermoed dan zelf 6 weken te zijn. Volgende week hebben we een eerste echo. (Waarschijnlijk ook omdat we 1e dag laatste menstruatie moesten doorgeven, da's al weer veel langer terug.)
Verder voel ik me oké, van weinig last. Mijn tepels waren gevoelig maar dat wordt nu wat minder, eergisteren wat vlagen misselijk, gisteren weer topfit en nu een beetje weeïg, maar goed te doen.
Ben nu alleen zo onzeker of alles goed is en blijft gaan, durf er nog niet te erg van te genieten.. had echt de verwachting dat je zoiets aan je lichaam zou merken, niet dus.

Hoe is het met jou nu? Jij bent inmiddels ook al een stuk verder! Voel je je goed, en de eerste afspraken al gehad?

Gefeliciteerd @Loike wat bijzonder hoe het dan zo kan lopen. Spannend!
hier vorige week diagnose PCOS gekregen. Was overduidelijk op de echo. Nu uitslagen bloed en zaad afwachten en dan kijken hoe we het traject in gaan. 

hiii,
Hier ben ik naar de arts geweest bloed geprikt was allemaal oke. Afgesproken dat wanneer ik half januari 2x ongesteld wofdr het gewoon af wacht en andets starten met medicatie.
Vanmorgen een test gedaan.. 
geen idee wat dit inhoudt.. en daarna nog een gedaan in de middag helaas daar maar 1 streep

Helaas kunnen we de foto niet mee bekijken, ik kan hem in ieder geval niet zien..
Fijn dat alles oké was, maar verklaart natuurlijk nog niks..frustrerend hè! Hopelijk komt het allemaal gewoon gauw goed :)

@Loike,, balen krijg hem ook niet als link mee gezonden.
Vandaag toch een clearblue gedaan en die gaf aan zwanger 1-2 weken.. dus gelukkig is het toch natuurlijk gegaan

Terug
Bovenaan