Steun & kletstopic; cyclussen langer dan 35 dagen

Oh wat naar Laura :( niet getest met te weinig geconcentreerde urine? Of voel je ook al een miskraam aankomen?
Hopelijk komt t toch goed

@laura jeetje wat naar! Even de blijdschap en daarna toch weer niet.. hou ons op de hoogte! 

@alittlebite eigenlijk gaat het nog minder lekker.. laatste cyclus was 42 dagen, m'n eisprong gevonden en ook behoorlijk gezellig gemaakt rond die tijd. M'n lichaam vertoont iedere maand andere menstruatie symptomen, dus iedere keer denk je toch; het zal toch niet?! En dan is er weer de teleurstelling van de menstruatie. Het afvallen gaat voor geen meter, dus kom ook nog niet dichterbij een traject. En dan wordt ik nog bozer op mezelf dat ik die knop niet om kan zetten. Morgen belt m'n fertiliteitscoach en dan ga ik met haar bespreken of ik naar een speciale pcos diëtiste doorgestuurd kan worden voor ondersteuning. Zelf lukt het gewoon even niet dus hopelijk op die manier wel. 

hoe is het met jou? En alle anderen natuurlijk? 

Ik had contact gezocht met de huisarts... mevrouwtje ongeduld.. en die gaf aan wellicht een vroege miskraam. Gister niet ongesteld geworden.. toch een test gedaan met ochtend urine en die gaf toch weer aan zwanger 1-2 weken. 
Dus wellicht heel pril nog.. nog steeds niet ongesteld. Dus ik mag nu week wachten wn dan prikt mijn huisarts bloed

Even afwezig geweest, maar was toch heel nieuwsgierig hoe het hier gaat!
@Liekee, wat rot zeg. Enerzijds fijn dat er een uitslag is en aan de andere kant biedt dat ook nog niet direct duidelijkheid.. Hoe is het inmiddels? 
@CJS, wat fijn dat je gewoon zo eerlijk durft te zijn ook. Hoop dat je inmiddels contact hebt gehad met de fertiliteitscoach en door bent gestuurd. Hoe lastig is dat ook, om het zelf te moeten doen. Zeker als je al niet zo lekker in je vel zit.. best een opgave. Ik hoop dat je weer wat moed gevonden hebt. Een dikke digitale knuffel hoor!
@Laura, wat spannend.. hoe is het inmiddels met je? Is de test opgelopen? Ik hoop het voor je.. :) 
@Loike, wat mega fijn zeg! Ik hoop dat alles goed met je gaat, hoe was de eerste echo? Hopelijk allemaal goed! Gek hè, hoe de één het direct voelt en de ander niet. Hopelijk heb je het inmiddels mogen zien via een goede echo. 
Met mij gaat het goed. Nieuwe baan, studie en de zwangerschap.. beetje veel, dat wel. Maar mag zeker niet klagen qua kwaaltjes etc. Had slechter gekund. Vooral heel moe geweest en iets misselijk, maar niet erg. Nu vooral nog wat moe, maar ben inmiddels twaalf weken dus ga er vanuit dat het wel wat afneemt nu. Goede termijnecho gehad vorige week, wat echt heel erg leuk was. 16 juni uitgerekend. :) 

Wat fijn dat alles goed is @alittlebite! Na 12 weken zeggen ze inderdaad dat het wat beter moet gaan. Lijkt me zo gek als er ineens iets in je groeit. 

ik ben gelukkig doorgestuurd naar een diëtiste in het ziekenhuis met pcos ervaring. In januari heb ik mijn eerste afspraak dus hopelijk gelijk goed aan de gang. De december maand is sowieso een rot maand om aan de slag te gaan ermee. Dus probeer wel op te letten waar mogelijk.. en gestart met temperaturen, ovutesten.. je zou zeggen dat het dan een keer moet lullen ☺️

dikke knuffel terug!

Hier een update..
Zaterdag ochtend 28 november een test gedaan positief.. dus oke we laten het los. Helaas zaterdag avond bloed verlies wat is gaan door zetten in een vroege miskraam. 
2 dagen bloedverlies en woensdag een negatieve test.
10dec een echo om te kijken of alles schoon is En dan begint het weer van vooraf aan

@laura, wat ontzettend naar zeg :( ik had zo gehoopt dat het positief nieuws was geweest.
@alittlebit, ondertussen de eerste echo gehad en het echt mogen zien ja, wat ongelooflijk! Ook zijn de kwaaltjes wel gekomen, dus het begint steeds meer en meer door te dringen. Vorige week vrijdag gaven ze een voorlopige termijn van 7+2.Gisteren al naar kinderopvang gaan kijken, aangezien ik daar schokkende dingen over heb gehoord van wachttijden tot 2022-2024. 
Bizar dat het toch nog zo mooi gelopen is, in mijn hoofd stond ik al in een traject.

Terug
Bovenaan