Even afwezig geweest, maar was toch heel nieuwsgierig hoe het hier gaat!
@Liekee, wat rot zeg. Enerzijds fijn dat er een uitslag is en aan de andere kant biedt dat ook nog niet direct duidelijkheid.. Hoe is het inmiddels?
@CJS, wat fijn dat je gewoon zo eerlijk durft te zijn ook. Hoop dat je inmiddels contact hebt gehad met de fertiliteitscoach en door bent gestuurd. Hoe lastig is dat ook, om het zelf te moeten doen. Zeker als je al niet zo lekker in je vel zit.. best een opgave. Ik hoop dat je weer wat moed gevonden hebt. Een dikke digitale knuffel hoor!
@Laura, wat spannend.. hoe is het inmiddels met je? Is de test opgelopen? Ik hoop het voor je..
@Loike, wat mega fijn zeg! Ik hoop dat alles goed met je gaat, hoe was de eerste echo? Hopelijk allemaal goed! Gek hè, hoe de één het direct voelt en de ander niet. Hopelijk heb je het inmiddels mogen zien via een goede echo.
Met mij gaat het goed. Nieuwe baan, studie en de zwangerschap.. beetje veel, dat wel. Maar mag zeker niet klagen qua kwaaltjes etc. Had slechter gekund. Vooral heel moe geweest en iets misselijk, maar niet erg. Nu vooral nog wat moe, maar ben inmiddels twaalf weken dus ga er vanuit dat het wel wat afneemt nu. Goede termijnecho gehad vorige week, wat echt heel erg leuk was. 16 juni uitgerekend.