Hey dames,
sorry, had geen internet... al vanaf de 6fr ofzo al niet.
@Baby09,
Spannend die echo. Veel plezier!
@Dora,
wat ligt het allemaal toch dicht bij elkaar.
Sterkte toegewenst.
Wel fijn dat de kleine nog is blijven zitten. Succes nog met de rest van de zwangerschap.
@Andrea,
haha, dat is wel makkelijk inderdaad.
Zo een auto lenen.
Succes nog met de zwangerschap.
@ mijn update
Tot en met vandaag heb ik er nog gewoon zin in. MAar vandaag is dat alles wel helemaal omgegooid.
Vorige week vrijdag (10de) mijn laatste werkdag gehad. Was super! Verder nu al heel rustig aan gedaan. Vol trots en zin naar de VK gegaan vandaag., Want we zouden het geboorteplan bespreken én weer een echo.
Maar bij het bloeddrukmeten werd het al anders.
130-90 terwijl ik meestal qua onderdruk tussen de 66-78 zit. Het is dus matig gestegen. MAar 90 is de grens... ivm zwangerschapsvergiftiging. Dus daarna alleen nog naar het hartje geluisterd en toen doorgestuurd naar het ZH.
In het ZH direct bloed afgenomen, 2 x urine test + 45 min aan de CTG en tevens nog 5 x bloeddruk gemeten. Daarna een echo om te zien hoe die kleine groeit. Deze zit nog steeds aan de bovengrens, weegt nu met 34+6 zo'n 2700-2750 gram.
Gemiddeld is inderdaad de 2300-2350 gram zoals bij jou Maris.
Toen eindelijk de uitslagen binnen en er moest 24 uur urine opgevangen worden. Omdat de bloeduitslagen goed waren mocht ik dat thuis doen.
Vrijdag/Morgen om 17 uur de laatste keer uitplassen in het ZH. Dan inleveren. Terwijl de urine wordt onderzocht op eiwitten... dan lig ik weer aan de CTG en bloeddruk meten.
Dan ligt het eraan hoe de uitslagen zijn.
Of... in het positiefste geval, kom ik onder controle van de gyn en moet ik elke ma/woe/vr voor bloeddruk naar het ZH + ZHbevalling.
Of... ik moet direct blijven... en dat duurt dan tot de bevalling. Dan kom ik dus niet meer thuis...
Zoals jullie begrijpen heb ik het er wel even moeilijk mee gehad. Nu op dit moment valt het wel weer mee. Zie ik het weer wat nuchterder.
Nog wel even wat nieuwe zwangerschapskleding in de azijn en wasmachine gedaan... zodat dat klaar ligt. En mijn man het zondag dan naar het ZH kan brengen, mocht ik moeten blijven. Heb nog wel wat kleding liggen tot zondag
Maar het allergrootste voordeel!
Met de kleine gaat alles GOED.