Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Hoi dames,

Wat leuk om te lezen allemaal!! Leuk dat jullie ook zwanger willen worden in 2017. Ikzelf ben ook in december gestopt met de pil en rond kerst ongesteld geweest. Als het goed is heb ik gisteren mijn ovulatie gehad en ik voel ook vanaf gisteren allemaal krampjes en steekjes onderin mijn buik. Gisteravond hebben we geklust, dus spannend!!

We hebben ook al een zoontje van ruim 2,5 en gaan dus voor een tweede kindje.

Is het bij jullie allemaal de eerste?? Hoe gaat het bij jullie allemaal verder?

Liefs Kim

 
Ik heb vandaag m'n NOD, maar nog geen menstruatie te bekennen! Spannend....

Is pas de eerste ronde dus ga er niet vanuit, maar ik krijg nu toch wel een beetje hoop!

Succes allemaal!!
 
<p style="text-align: left;">spannend giraf!! Eerste ronde?</p>
<p style="text-align: left;">En voor jou ook natuurlijk Kim!</p>
<p style="text-align: left;">Als het goed is heb begint morgen mijn onttrekkingsbloed en dan heb ik dinsdag mijn eerste pillozs dag!</p>
 
Wat wordt het gezellig! Leuk om jullie verhalen te lezen. Voor mij ook de eerste ja Kim :)

Vandaag ga ik op vakantie en dan wil ik er niet mee bezig zijn dus we zien wel hoe het loopt.. De komende 4 weken zal ik niet/minder actief zijn.

Spannend Girafje, wanneer wil je eventueel gaan testen? Zou zeker leuk zijn al zo snel!

 
Hallo :)

voor ons is het ons eerste kindje inderdaad! We gaan binnenkort eerst verhuizen dus we hebben besloten om niet te veel druk te leggen op het zwanger worden. Als het meteen raak is, is het goed maar het is ook niet erg als het nog even duurt :) ik ben pas 25 en mijn vriend 29 dus we zijn nog jong ;)

 
Hey meiden!

het is bij ons ook voor een eerste kindje en zit nu in ronde 1!

Maar nog steeds niets van m'n menstruatie te bekennen, gisterochtend wel getest met helaas negatief resultaat, dit is echt mindfuck..

Mn cyclus is normaal 24/25 dagen en ik zit nu al op dag 29..

We wachten het gewoon af..
 
Terug
Bovenaan