Stoppen met de pil vanaf januari 2017

Hmm toch wel vreemd, innesteling? Hormonen? Of inderdaad er teveel mee bezig zijn waardoor je ' symptomen' ervaart. Ik lees nu terug en bedoel natuurlijk 13 januari ;-) december duurt wel weer een tijdje maar misschien zit je tegen die tijd op wat anders te wachten ;-)

Ik ben nu begonnen met ovulatie testen maar nog niet 'positief' getest, zou ook wel vroeg zijn natuurlijk. Als ik uitga van 28 dagen zou ik 10/11 januari mijn eisprong hebben en dus moeten merken bij het testen. Omdat ik nu pas een menstruatie heb gehad ben ik benieuwd hoe mijn lichaam het oppakt.. 14/1 gaan we op vakantie, dan ga ik niet testen hoor dan zie ik het wel weer..

Ik denk dat jij niet meer dan geduld kan hebben, met alle verhalen op internet kun je jezelf goed gek maken. Als je echt eerder zekerheid wil misschien een early test? Dan nog heb je geen zekerheid natuurlijk is toch afwachten.
 
Mijn zwangere vriendinnetje was net even bij me en die had dus ook heel veel afscheiding (FINGERS CROSSED)

spannende tijd ook voor jou, hopelijk heb je idd deze maand gewoon je ovulatie. Jaloers dat je op vakantie gaat.. Het begint hier net te sneeuwen, brrrrr
 
Spannend dames! Wachten tot de 13e, hopelijk vliegen de dagen voorbij voor je Girafje135.

Hier nu eerste twee dagen echt pilloos na de stopweek.

Heb zo'n app en volgens die app zou volgend weekend de eisprong zijn, maar ik ga eerst nergens vanuit. Eerst maar kijken of mijn cyclus op gang komt.
 
Ga je ovulatietesten gebruiken blom25? Of houd je het bij de app?

ik lijk steeds meer kwaaltjes te krijgen of het met dit te maken heeft weet ik niet maar hoop t natuurlijk wel, maar we blijven afwachten.

mijn kwaaltjes tot zo ver zijn:

- veel afscheiding

- pijn in onderbuik (straalt beetje uit naar linkerlies)

- pijn in onderrug

- vaker plassen

- stemmingswisselingen van hier tot Tokyo

wat denken jullie?
 
Blom25 hopelijk komt het goed opgang!

Girfje135, klinkt toch wel als ''echte symptomen'' het kan natuurlijk ook dat je lichaam je voor de gek houdt, hopelijk heb je een deze dagen je (positieve) antwoord :)
 
Hallo allemaal,

Ik ben sinds 25 december gestopt met de pil en ook meteen gestart met foliumzuur.

sindsdien ben ik vooral heel moe (herkenbaar??), verder geen last van andere kwaaltjes ofzo gelukkig.

Nu maar wachten hoe snel het gaat :)
 
Jeetje wat een berichten! Haha

Spannend om het allemaal zo te lezen!  Ik heb gisteren mijn laatste pil geslikt, dus verwacht zaterdag mijn onttrekkingsbloed , en dan wordt het afwachten hoe het verder verloopt.

ik denk dat wij vanaf mei beginnen met proberen, willen nu eerst afwachten of cyclus op gang komt,

Hoop snel berichten te kunnen lezen dat er zwangere zijn!
 
Hallo Ladies,

Mijn vriend en ik hebben ook een kinderwens. Afgelopen vrijdag is mijn spiraaltje verwijderd en afgelopen zondag is mijn menstruatie begonnen. Nu weet ik weer hoe het voelt om buikpijn te hebben... Hopelijk is mijn cyclus gelijk begonnen, maar het kan natuurlijk ook zijn dat het komt omdat het spiraaltje verwijderd is.

Spannend hoor! En leuk om met jullie ervaringen te delen.

Fijne dag!
 
Terug
Bovenaan