straks borst of flesvoeding ?

hee dames..keek even aantal pagina's terug of het al bestond maar zag niks..wat willen jullie gaan geven ?
ik wil weer borstvoeding gaan geven! heb mijn zoontje 25 weken gevoed en daarna de fles gaan geven.ik vond het heerlijk! die band met mijn kindje zo..lekker samen genieten en kijken hoe mooi hij dronk! verder was het natuurlijk ook lekker goedkoop en altijd op tempratuur haha.al vond ik de fles ook wel handig moet ik zeggen! verder is mijn moeder 18 jaar lactatiekundige geweest dus is het er met de potlepel ingegoten! en ik heb altijd hulp bij de hand! hoor graag jullie meningen!
groetjes kim

Borstvoeding! Alleen of het goed gaat is ten tweede, niet het drinken zelf maar de evt allergieen.

Mijn zoon heeft dus een allergie voor koemelkeiwit en een voor lactose (geen intolerantie, maar echt allergie dit is zeer zeldzaam).

In moedermelk zit dus ook lactose van nature, ik toen bij mijn zoon een koemelkvrijdieet zitten te volgen wat echt geen zoden aan de dijk zetten. Conclusie... 8,5 maand lang met een extreem huilbaby gezeten.

Toen ik stopte en overging op speciale kf (allergie care, alleen bij de apotheek te bestellen, voor medische gebruik bij ernstige koemelkallergie) had ik eindelijk een kindje die niet meer huilde.

Bij de volgende ga ik toch weer proberen al volg ik wel gelijk een koemelkvrij dieet die ik langzaam weer ga opvoeren. En kijk of het goed gaat.
Maar volgende kindje heeft wel 85% kans op allergie... dus???

ik heb bij mn dochtertje borstvoeding gegeven. helaas kon dit maar 5 weken, maar ik heb er 5 weken van genoten!
ik was nogal gierig in het begin hahaha.
9 maanden lang heb ik mijn kindje gedragen en toen ze geboren werd, kon opeens iedereen haar vasthouden. dat was 1 van de redenen waarom ik bv wilde geven.
zo kon niemand haar eten geven, behalve ik, en was ze toch nog helemaal afhankelijk van mij!
whahahaha erg he??!!
nu ik weer zwanger ben, denk ik dat ik weer bv wil geven.
hopelijk mag ik het dan langer volhouden, als bij nathalia.

liefs, do
mv nathalia, 21 maanden en 10.2 weken zwanger van ons 2e wondertje

Ik hoop borstvoeding te geven, maar bij Zoë lukte het helaas niet en door mijn zware bevalling had ik er geen puf meer voor om het toch verder te gaan proberen. Dus op goed geluk!! Toch vond ik de fles ook erg leuk en soms makkelijker. Inderdaad papa ,zusje of broertje, oma's, opa's, tante's en oom's kunnen het ook geven, geweldig is dat!

Groetjes Kim

Hier 3 kids, de oudste heeft 7 week bv gehad met hangen en wurgen, resultaat was dat ik nog meer gebeten was bij de 2e om de bv te laten slagen ;-)

Die heeft uiteindelijk ruim 2 jaar bv gehad!
En de jongste... die wordt volgende week 1 en krijgt ook nog altijd bv.

Fles zodat papa het kan geven? Kolf je een keer af en kan papa gezellig de fles geven als jij je buiten de deur vermaakt haha.
Overigens heeft de jongste nog nooit een fles gehad.

groetjes,
Marije

ja papa kan nog zoveel andere dingen doen vind ik! en idd kan nog altijd afgekolft worden..maar ik blijf er wel bij! liever met plezier de fles dan met tegenzin de borst..want borstvoeding vraagt gewoon veel van je..
krijg ook soms wel eens te horen ja ik vind het zoon raar idee dat de baby aan je tepel zit...uhm ja hallo?! daar zijn ze voor gemaakt toch hahaha :-D

Terug
Bovenaan