@ jaribaby: Het ging mij om de zin : papa's kunnen nog genoeg andere dingen doen (of iets van die strekking)
Zo kwam het mij over dat je als moeder alléén die keus maakt en de papa er weinig over te melden heeft. Heb verder helemaal geen oordeel over wat mensen doen, ouderwets, nieuwerwets etc, maar ik vond die zin gewoon raar overkomen...
Ik bedoelde mijn stukje in ieder geval niet als aanval, je zegt nu zelf ook dat je kolfde zodat papa ook de fles kon geven, dat zet je eerdere opmerking alweer in een heel ander daglicht bij mij hoor.
Het allerbelangrijkste is toch dat je doet waar jij en je partner je fijn bij voelen, en een discussie is toch niet erg? Het is tenslotte een forum met verschillende mensen en meningen. Van mij uit zit er in ieder geval totaal geen oordeel in over ieders persoonlijke situatie.
Mijn opmerking over dat er misschien papa's zijn die er niet om geven, het verzorgende, heb ik niet voor niets met 'misschien' omschreven. Ik ken namelijk wel mannen die zich er nauwelijks mee bezig houden vandaar.
Dus nogmaals, niks persoonlijks, maar van mening verschillen en zaken ter discussie stellen mag toch gewoon?
Ik vind het aan de andere kant ook juist weer knap dat je zo hebt doorgezet met het voeden van je zoontje en je er achteraf met een goed gevoel op terugkijkt. Dus waarschijnlijk gewoon een communicatiemisverstand over die papa-zin ;-)