straks borst of flesvoeding ?

Ik heb mijn dochtertje (nu 19 mnd) 6 maanden volledige BV gegeven, tot 8 maanden 2 voedingen per dag en tot 10 maanden 1 voeding.

Geen cursus gedaan, en geen enkel probleem gehad. Ging prima. Enne...ik sliep de eerste week ook door: manlief haalde dr uit bed, koppelde dr aan, ik sufte weer in slaap. Als ze klaar was koppelde manlief dr af en legde dr weer terug...

Ben nu 11 weken zwanger van de tweede en wil zeker weer BV gaan geven.

Na het lezen van alle meningen en er goed over na tye hebben gedacht. En mijn eigen gevoel achterna te gaan...... ga ik geen bv maar flesvoeding geven.

En ik wens iedereen succes!
Of dit nu met BV of Flesvoeding is maakt niet uit!
Groetjes!

Hey hey,

Ik heb bij mijn zoontje vanaf dag 1 aan de fles gegeven, mijn mening was dus ook dan kan de vader en of andere familie leden ook de fles geven.

Maar dit keer wil ik toch kiezen voor borstvoeding, omdat ik de ervaring nog niet heb, omdat je er ook veel positieve verhalen over hoort.
Dus ik vind het dit maal echt het proberen waard.

Ik vind dat iedere moeder het in ieder geval zou moeten proberen! Borstvoeding is zoiets geniaals van onze natuur! Daar kan niets en niemand tegenop. Als het niet lukt om wat voor reden dan ook of je kunt door het zelf voeden niet meer van je kind genieten dan is de fles altijd een alternatief. Als je direct de fles pakt krijg je er misschien later wel spijt van en weet je nooit hoe het heeft gevoeld. Het blijft iets bijzonders! Die kans krijg je als vrouw! Je eigen kind, je eigen melk geven!

Terug
Bovenaan