Stronteigenwijs....

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Mijn voornemen om hier even niet meer te zijn, gaat niet echt lukken.... Misschien dat een vakantie ook niet zo'n goed moment is om een voornemen als dit aan te gaan. Tijd zat en het is zo makkelijk om toch even stiekem te kijken hoe het allemaal gaat met iedereen!

Bovendien voel ik me al een heel stuk beter. Voor het eerst in lange tijd gewoon weer uitgerust. Voel me eigenlijk weer echt goed en lekker in mijn vel vandaag.

Maar dan nu. Eigenwijs als ik ben heb iknatuurlijk weer op internet zitten zoeken wanneer de pregnyl 1500 uit je lijf is verdwenen. Soms lees ik na 3 dagen al, soms na 5 dagen, maar eigenlijk altijd na 7 dagen. Ik zit nu op dag 6 na de laatste pregnylspuit.
Liep ik vanmorgen in de kruidvat, kon ik het natuurlijk niet weerstaan om toch even een doosje 2 voor 5 mee te nemen.
Meteen getest, geen ochtendurine en anderhalf uur daarvoor een grote bak koffie naar binnen gewerkt. (was wel erg lekker met wat kaneelsiroop er doorheen, maar ik dwaal af...) Zit ik nu dus zomaar met een positieve test op schoot!! De streep is licht, maar wel duidelijk te zien. Ik probeer mezelf wijs te maken dat het nog van de pregnyl is, maar dat wordt erg moeilijk nu... Ik mag zaterdag pas officieel testen...

Morgenochtend doe ik nog een test, met ochtendurine. Dan moet de streep van de test af spatten als ik zwanger ben, volgens mij. En dan zaterdag ook nog de 'officiele' test.

De zenuwen gieren door mijn keel... Waarom kan ik me nou nooit beheersen??

Wordt wel een beetje moe van mezelf :)

Liefs Daisy

haha, is lastig om idd niet te kijken als je vakantie hebt.
Grappig zo'n test....
Ben benieuwd wat het morgen en zaterdag gaat worden.
Heeft je man ook vakantie? Wat vind hij ervan?

Hey heb verder je verhalen niet echt gevolgd ofzo maar herken wel dat ongeduldige hihi.ik mag dacht ik officieel 13maart testen maar ja ben bang dat ik inderdaad 13maart test en geen dag later terwijl ik nog even wil wachten omdat ik niet 100% mn cyclus weet, dacht wel 28dagen gewoon maar ja. Pff herken alles hoor je word er soms wel moe van maar ja vrouwen zitten zo in elkaar hihi. s6 fijn dat je je weer beter voelt. Hopen dat het zo blijft.

Groetjes

Hey!
Mijn vriend is nu aan het werk. Komt rond vier uur weer thuis. Morgenochtend doen we de test samen en dan even kleurtjes vergelijken! Ben benieuwd, want de omstandigheden waren vandaag verre van optimaal en toch positief.

Ik weet mezelf op de een of andere manier toch elke maand weer gek te krijgen zo vlak voor mijn nod, haha!

X

Stel dat de test morgen nog heel licht positief is... Dan nog kan het wel raak zijn hoor! Mijn eerste positieve test was zo licht dat je er een vergrootglas bij moest pakken....ik duim voor je!

Ooooo wat spannend............ Kan je door de pregnyl ook een positieve test krijgen of dat niet? Meid zou het zo super vinden als je morgen een vette positieve test in handen hebt!!! Ga heeeeeeel hard duimen!

@beauty, dat is het hem nou juist... De positieve test kan idd door de pregnyl komen. Toch zijn er mensen waarbij de pregnyl, in dezelfde hoeveelheid als bij mij, na 3 dagen al was verdwenen. Tenminste, die hadden na die paar dagen al een negatieve test. Maar...... officieel is de pregnyl na 7 dagen verdwenen en vandaag/morgen is dag 7. Even een slag om de arm, want ik heb de pregnyl vrijdag aan het einde van de middag gespoten, dus eigenlijk morgen dag 7.
Het streepje was ook gewoon goed zichtbaar. Ik hoefde niet te turen of hem tegen licht te houden ofzo. Nu maar hopen dat het niet door de pregnyl komt!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan