Stronteigenwijs....

Hee Daisy,

Ik hoop echt zo dat het streepje er is omdat je zwanger bent !!!

En oooooo wat moeilijk zal het zijn om nog een nachtje te moeten slapen ...... ik zou echt zo ongeduldig zijn en zenuwachtig hihi !

Ik hoop dat je morgen gewoon een dikke vette streep hebt op de test en dat je hartstikke zwanger bent !!! Je zit nu wel lang genoeg op dit forum .....

Hou ons op de hoogte he !

Liefs

Whaaaaaa Daisy! Wat is dit??!!!

Ja sorry hoor maar ik heb kippevel op mijn lijf!!!

Het zal toch niet he??!!! Je zou echt denken dat je zwanger bent hoor! Jeetje meid wat spannend!!!

Morgen weer testen en overmorgen en dan en dan en dan.........aaaarrrhhhhgggggg ik wacht op je berichtjes!!!!!!!!

Heel veel liefs!!!!

Ha Daisy, dan klopt je vorig berichtje om afscheid te nemen op het forum van zwanger worden...ik hoop zo dat je naar de mamaclub mag en naar het zwanger forum!! Ik duim voor je!! Liefs

Wow! Dat zag je vast niet aankomen, maar joh dat zou echt SUPER zijn! Spannend...! We duimen massaal met je mee!!

Haha, Ukkietje, dat is scherp opgemerkt :D Wie weet had je een hele vooruitziende blik Daisy!

Hou ons idd op de hoogte... Hoop dat jou en je man een geweldige verrassing te wachten staat...!

Ohhh, wat spannend.
Ik hoop het zo voor je meid dat dit een juiste positieve streep is.

Ik duim voor je!!! (enne ik ben ook zo ongeduldig als wat ;) )

Meiden!

Vandaag duurt voor mijn gevoel net zo lang als de afglopen 2,5 jaar!
Ik probeer mezelf op aarde te houden, maar dat valt nog niet mee, haha! Vanavond vroeg naar bed, dan is het zo morgen...
En Ukkietje, idd, misschien heb je wel gelijk.

Pffff..... Na vandaag wil ik niemand meer horen zeggen dat het wachten zo lang duurt. Behalve op het forum natuurlijk, want wachten op een positieve test duurt lang!

X

Hey daisy

Het zou echt super zijn voor jullie dat het gelukt is!
Heb je ook kwaaltjes?
Ik zal voor je duimen dat de teststreep met de dag donkerder word!

Liefa jennifer

Terug
Bovenaan