Stronteigenwijs....

Ohhhhhh Daycey... Whaaaah! Dat zou super zijn!! Ik snap dat je morgen of overmorgen nog eens gaat testen, maar wie weet meid! Bel anders t zkh even... Kan jou t schelen! ;)

Ik ga heel hard voor je duimen dat het niet van de pregnyl komt

Liefs

@jennifer, heb wel minder eetlust dan normaal en wat 'misselijk' en last van mijn boobies. Dat eerste kan, omdat hier van alles heerst wat ook maar een beetje op griep lijkt. Last van mijn boobies heb ik vaker als mijn ongi eraan komt.
Ik kan dus niet echt van de kwaaltjes op aan...

Liefs Daisy

Ik kom hier even gluren en wat zie ik.......!!!!!
Ooow, wat hoop ik dat morgen de test nog positiever is!!!!! Je verdient het echt om eindelijk een positieve test in je handen te hebben. Ik duim héél hard voor je, het is je zo gegund!!!!
Liefs Chantal

Whaaaaaaaaaaaaa!! Lieve Daisy, ik weet niet wat ik lees!! Ik sta helemaal door de kamer heen te stuiteren!! :) Ik hoop zoooooo ontzettend dat je het echt goed hebt gezien en dat je test morgen en zaterdag zo positief is dat ie van de test af spat!!!!!

Meid, ik ben er helemaal hyper van en dat terwijl je de moed al in de schoenen was gezakt, wat een onverwachts wonder zeg!! Ga lekker genieten en hou je ons even op de hoogte? Tja....domme vraag eigenlijk! Hahaha!!

Lieve knuff Lynn.

Tja dat is lastig he. Ik had het ook met deze zwangerschap. toen heb ik 12 dagen na de injectie getest en het ziekenhuis hield 14 dagen aan dat hij positief van de pregnyl kan zijn en de bijsluiter geeft 10 dagen aan. Maar ik had maar 1 injectie dus ik weet niet hoe het zit als je meerdere krijgt. Ik hoop echt voor je dat het gelukt is. Het zou zo fijn voor je zijn. De goede moed er in houden en wie weet. Eens komt ook jouw dag en misschien is dat zaterdag al!!!!

Ik duim gewoon door.

Hey supertje,

Van het ziekenhuis mag ik zaterdag testen (dag 14), volgens hen is er dan geen kans meer op vals positief. Maar ja, een lichte test kan het laatste restje pregnyl zijn of het eerste beetje eigen hcg...
Het schijnt dat de 1500 na een dag of 6,7 zeker uit je bloed verdwenen is...

Morgenochtend weet ik meer!

X

Zo ik zit gewoon zenuwachtig van je verhaal te worden!!
Ik lees je berichtjes altijd en hoop echt heel erg voor je dat dit een zwangerschap betekend!!
Ik kijk uit naar je berichtjes verder.
Groetjes

Terug
Bovenaan