Stronteigenwijs....

Ik testte ook eerder dan NOD positief met de pregnyl 1500. Het resultaat weet je haahahah. Het is je zo gegund meid. Zou wel prachtig zijn he. 3 keer is scheepsrecht toch?

Lieve Daisy

Wat spannend!!! Ik las het berichtje vanmiddag ff snel voor ik naar mn werk ging (was al laat) en nu ik thuis ben moest ik je berichtje even goed lezen en kon ik eindelijk antwoord geven! Wat zou dit gaaaaf zijn zeg! Het is je zo gegund meid! Ik krijg helemaal kriebels in me buik voor jou hihi. Ik ga heeeel hard voor jullie duimen! Laat het maar snel zaterdag worden! En ben ook benieuwd wat de uitslag morgen is!
Echt spannend!!

Liefs

Ik hoop zo dat het dezelfde kant op gaat! Had eigenlijk deze ronde alweer opgegeven door de bekende krampjes die ik altijd heb.
Hoop ook dat ik nog een beetje slaap straks, hihi....

zit met tranen in me ogen e kippenvel over melijf!!!
ik hooooop zo dat het nu eens raak mag zijn voor jullie!!! ikhou je in de gaten meid!!
nu eerst lekker slapen enop naar morgen vroeg

xxxx

Die krampjes heb je ook met een zwangerschap meid. Daarom is het altijd zo lekker onduidelijk wat ons lichaam ons wil vertellen. Om gek van te worden. Duimen zien al aardig blauw nu, maar ik ga nog even door!

Zat nog heel even te denken, als je je "normale"cyclus had gehad, had je ongi al gekomen he. Je zit zaterdag echt 14 dagen na de IUI. Sorry maar zag even weer een extra positief puntje. hahahahah.

Ja supertje, daarom heb ik de pregnyl na de iui gekregen. Idd om mijn ongi uit te stellen. Volgens mijn eigen cyclus had ik woensdag of donderdag ongi moeten worden!

Heb je vanmorgen nog getest???? Ben niks nieuwsgierig hoor,hahahahah. Maar ben wel heel benieuwd.

Terug
Bovenaan