Susanne, 25, kinderwens

Ja inderdaad, de vrouwen moeten er altijd voor alles voor doen en laten en de mannen niet!
Gelukkig leven wij allebei erg gezond, niet roken en drinken ook nauwelijks...
En inderdaad als er al een keer iets mis is gegaan wordt je je misschien ook wel bewuster van gezond leven...
Gaat je vriend trouwens proberen om te stoppen met roken of dat niet? En jij rookt zelf niet?

Ik rook zelf niet, zal het ook nooit gaan doen. KAn ik zeggen al genoeg stress meegemaakt waarin velen zouden gaan roken.
Mijn manneke rookt alleen buiten (als het takke weer is onder de afzuigkap) en dan hooguit 3 sigaretten 's avonds (op het werk ook ca. 5) dus 8 op een dag.
Vorig jaar rond deze tijd rookte ie een pakje per dag.
Dus best goed van m

Shanaz

Valt dus nog wel mee.... Helemaal niet is natuurlijk beter, maar ja ieder zo zijn verslaving he/!
ff vraagje: hoe oud ben jij? Als je t al neergezet hebt sorry, maar kan niet teruglezen..... is zo lastig hier...

Hey Suus,

Ik ben op mijn eigen kantoor aan het werk, maar mijn vriend zit hier niet ver naast me. We zitten in hetzelde gebouw. De ruimtes in dit gebouw worden verhuurd aan verschillende bedrijven. En ik hoef lekker geen huur betalen omdat het van mijn mannetje is. Hij heet Raymond ssssstttt. Haha, het maakt nu ook niet meer uit als er al bekenden hebben gelezen dan weten ze het zonder de naam ook al wel! Ik heb een nw.notebook en nu ben ik bestanden aan het omzetten op de nw notebook, maar het lukt voor geen meter. Al mijn software werkt niet meer! Baal als een stekker.

Nou doei doei

aj sorry daar kan ik je helemaal niet mee helpen, wat een rotwerk..... ik ben niet zo technisch! wat gezellig dat jullie in hetzelfde gebouw zitten, lopen jullie vaak even naar elkaar toe dan? of zien jullie elkaar dan thuis pas weer?

Marco werkt vlakbij ommen dus wel een eindje weg en dan moet hij elke maandag en donderdag in groningen naar school, dan is hij er rond half 11 savonds pas weer.... is minder leuk maar ja... is wel goed voor de portemonnee
en hij doet t nog hartstikke goed ook nog, ik en erg trots op mn lieverd hoor!
denk niet dat er hier bekenden zijn, volgens mij zijn er niet veel meiden uit drenthe hier.... tenminste niet op die topic waar komt iedereen vandaan... ja wel hebben eigenljk al wel behoorlijk wat prijsgegeven he?!
raymond en yvonne, dat klinkt leuk hoor!
hey hebben jullie eigenljk ook plannen om ooit te trouwen? ik wil wel heel graag, marco staat er geloof ik ook steeds positiever tegenover alleen het kost zoveel, dat kan nu nog ff niet... hij wil ook graag eerst een kindje en ik wou het eigenlijk andersom maar dat zal wel niet lukken... moeten nog aardig wat dingen in huis afmaken, dan de tuin nog.. gaan nog op vakantie, sparen voor de baby moet ook nog...

Terug
Bovenaan