Susanne, 25, kinderwens

Hey Shanaz!

Wat rot voor jullie dat jullie een miskraam hebben gehad.....
Nu dus weer inronde 1... heb je je ei al gehad?
Ik houd me ook best aan de regels, drink niet meer (deed ikeigenlijk al haast niet, dus niemand die het opvalt haha!), geen filet americain meer en geen brie.... en slik ook folium zuur en nu las ik net ook ergens dat het ookgoed is voor de mannen! kwaliteit van het zaad....

denk niet dat die van mij dat gaat doen hoor.....

Yvonne,

wou nog ff zeggen: Natuurlijk kun je hier je ei kwijt! daar zijn we hier toch voor!
kan me goed voorstellen hoor dat je je nu ff een beetje rot voelt, dus praat/typ maar van ja af!
Ben je trouwens aan het werk? ik lekker vrij, alleen nog ff stofzuigen straks en de was opvouwen en dan ben ik alweer klaar voor vandaag.....
ben beetje zenuwachtig want moet morgen vroeg naar de tandarts... ben ik altijd beetje bang voor....

Hey Suus,

Ja ik ben vandaag op het werk, maar je zult me af en toe wel horen. Wat een lekker gevoel is het als je thuis alles schoon en opgeruimd hebt ? Naar de tandarts gaan daar had ik nooit last van, maar de laatste keer........! Ik moet vrijdag ook weer heen, boren en nieuwe vulling! Moet je voor controle ?

Liefs Yvonne

p.s. Het is al weer oke, heb mijn negatieve gedachten/gezeur  buiten de deur  gezet!

ja moet voor controle en tandsteen verwijderen, dit moet ik normaal elke 3 maanden omdat mijn tandvlees nogal gevoelig is, maar omdat ik de vorige keer niet kon, is het ondertussen al een half jaar geleden dus nu extra tandsteen zeg maar, en dat is geen pretje bij mij ivm met mn tandvlees..... dat wordt een bloederige operatie....

ben je nu op je eigen werk dan of bij je vriend?
hoe heet jouw vriend eigenlijk, of zeg je dat liever niet?
heb je nog een leuk weekend gehad?
wij vanavond verjaardag, marco's jongste zus is jarig en word alweer 37 jaartjes!
nou als je je wel weer rot voelt, voel je dan niet bezwaard om t te zeggen hoor, ik luister/lees met je mee!

He Suusle,

Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of ik m'n ei al heb gehad. Ik voel
het ook nooit. Ik dacht deze 1e ronde gewoon rustig aan. We kunnen
altijd kijken wanneer we bijv. ovu. testen gaan gebruiken of zo.

Het is nu 6 weken geleden, dus je zou denken dat ik m'n ei al heb gehad.

Ik voel wel dat de hormonen door m'n lijf gieren, maar hormonen kan van alles zijn (wel RD/ geen RD). Heb van het weekend een test gedaan, negatief. Mijn manneke denkt dat het goed komt, ik niet.

Maar hij slikt braaf zijn vitamientjes (in gewone multivitaminen zit ook extra foliumzuur en dat weet ie niet (hij leest het etiket niet)). Die pillen zijn nog groter dan die van mij.
Geeft wel meer een band (samen na het eten pilletje slikken) en voor mij een idee dat hij   er ook iets extra's voor moet doen.

Shanaz.

Je weet dus eigenlijk ook niet precies wanneer je NOD is.. lastig is dat, ik weet het ook niet, heb nog maar 1 cyclus gehad en die was 39 dagen, hoop dat ie nu korter is anders moet ik zo lang wachten , ben niet zo'n geduldig typje!
nou denk niet dat ik mijn vriend aan de vitamine's krijg hoor, wij eten zowiezo veel groente en fruit dus hij zal zeggen dat ie genoeg vitamine's binnen krijgt.... ach proberen het eerst maar eens zo...
wij ook nog niet aan de ovu testen enzo... wil het eerst paar maandjes zo proberen als t langer duurt kunnen we het altijd nog doen...

He Suusle

Wij eten ook genoeg groenten en fruit op een dag. Maar nu het mis is gegaan vind ik dat hij ook iets extra's mag doen. Die vitaminen schijnen geen kwaad te kunnen en alleen maar goed te zijn voor de zaadkwaliteit. Hij rookt, dus vandaar dat ie ook iets extra's mag doen. Hij mag trouwens alles eten en ikke niet! Vandaar dat de "gevaarlijke" klusjes voor hem overblijven. Het is niet dat het moet die klusjes, maar hij weet hoe het is als er een kleine op komst is en er nog van alles moet gebeuren.Nu kan ie in iets rustiger tempo toch verder gaan met klusjes afmaken.

Shanaz

Terug
Bovenaan