Susanne, 25, kinderwens

Hey Seilenne (wat een aparte naam trouwens? is dat je echte naam)

Ik ben gelijk met foliumzuur begonnen toen ikmet de pil ben gestopt! je kunt het gewoon bij de drogist halen dus zou er gewoon gelijk mee beginnen hoor!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-05-2007 10:20:22'));

Misschien is het wel goed om jullie conditie weer op te bouwen!!!
Mijn mannetje heeft er blijkbaar geen last van, die maakt me nog wakker als hij vind dat het gebeuren moet  !?! Haha ik ben best wel een slaapkop hoor soms s'avonds op de bank lig ik al te pitten ! Dat moest ik wel even bekennen!

Dus jij hebt ook al zo'n actieve vriend! Ik ben normaal ook een giga slaapkop maar nu, nu wil ik elke dag wel ook omdat ik weet waar ik het voor doe, ben benieuwd of het na een kindje nog zo zou zijn! Marco zegt al steeds, no way dat jij weer aan de pil gaat hoor!
Trouwens heb je zaterdag nog shark tale gekeken??

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-05-2007 10:23:16'));

Hey Seilena

Ik ben 27 en ik zit in de 7e ronde voor ons 1e kindje.
Vanaf het begin kun je beter al foliumzuur nemen. Het verkleint de kans op een open ruggetje en  is goed voor de cellenopbouw van het vruchtje.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

Ik weet dat het goed is om te slikken, maar stel dat het een jaar duurt voor dat je zwanger bent, dan slik je dus een jaar lang foliumzuur. Mijn zus heeft 3,5 jaar moeten wachten op de eerste en is pas begonne toen ze wist dat ze zwanger was...hetzelfde heb ik met alcohol. Niet drinken is het beste, dat weet ik. Maar laat je dan nu al je wijntje/biertje staan? lastig hoor.ik zou niks willen doen wat een ongeboren kindje in gevaar zou kunnen brengen, maar zou het echt zo precies komen? Ik lees het hele internet er al op na en overal staat hetzelfde....

Oh seilenna,

nog ff een vraag: jij hebt al wel je eerste menstruatie gehad gelijk nadat je gestopt bent toch? Dat zal dan nu ongeveer 2 weken geleden zijn begrijp ikd at goed??
Anders voel je   nu misschien wel je eisprong???

Ik weet wel dat het niet schadelijk is om foliumzuur te slikkenen ook niet als je het lang slikt want je lichaam voert het overschot gewoon af....dus zou toch vast beginnen hoor.....

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-05-2007 10:27:59'));

Oh seilenna,

nog ff een vraag: jij hebt al wel je eerste menstruatie gehad gelijk nadat je gestopt bent toch? Dat zal dan nu ongeveer 2 weken geleden zijn begrijp ikd at goed??
Anders voel je   nu misschien wel je eisprong???

Hoi,

Ik heb nog geen 'natuurlijke' menstruatie gehad. de laatste was die van na mn laatste pil.Ik denk zelf ook dat het mn eisprong is, maar toch, je voelt ineens ieder krampje en pijntje. gelijk schiet dan in mn hoofd; ik zou toch niet al.....?! Terwijl dat nog helemaal niet zou kunnen, aangezien we nog even andere voorzorgsmaatregelen nemen....

He Seilenna

Ik ben 27 en mijn manneke 28.
Wij zijn vorig jaar in mei begonnen, in ronde 8 ben ik toen zwanger geraakt. Helaas na 12 weken een miskraam. We zijn gelijk verder gegaan, nu in ronde 1 na de miskraam.
Ik moet zeggen dat ik me in dat jaar erg schuldig heb gemaakt aan het huisartsen principe. De HA schrijft namelijk geen medicijnen voor die schadelijk kunnen zijn mocht je zwanger willen worden/ blijken. Ik heb afgelopen jaar dan ook welgeteld: 4 ibuprofen, 1 glas champagne en 5 toastjes filet americain op (laatste was na de miskraam).
Verder heb ik alleen in ronde 7 klusjes gedaan waarbij ik met verf op terpetine basis in aanraking kwam. Alle andere klusjes waarbij gevaarlijke stoffen worden gebruikt doet mijn manneke. Ik houdt me dus best aan de regeltjes.

We hopen maar dat we van alle positieve berichten die we op het forum lezen ook wat mee mogen pikken.

Shanaz

Nog even over dat foliumzuur,
gewoon slikken, ook al zou het lang duren. De verloskundige zei na mijn miskraam dat ik gewoon moest slikken.
Wat ik vanaf toen ook heb ingevoerd is dat mijn manneke ook vitaminepillen slikt. Kan geen kwaad en het schijnt dat de zaadkwaliteit beter wordt.

Shanaz

Terug
Bovenaan