Susanne, 25, kinderwens

Ik vind Hyves wel super makkelijk om oude bekenden mee op te sporen maar sommige hebben er echt zoveel foto's van van alles op staan, dat zou ik nooit doen hoor. Je bent trouwens wel heel anders dan ik mee voorgesteld had Suus, maar dar is natuurlijk moeilijk in te schatten hoe iemand eruit zou zien.

Suus ik heb je naam net niet gezien.
HIhihih sorry!
Zit al op de site. Moet ik dan gewoon je naam invullen en zoeken bij leden?

Ik ga er zelf ook eentje aanmaken dan nu.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 11:44:27'));

Ik vind Hyves wel super makkelijk om oude bekenden mee op te sporen maar sommige hebben er echt zoveel foto's van van alles op staan, dat zou ik nooit doen hoor. Je bent trouwens wel heel anders dan ik mee voorgesteld had Suus, maar dar is natuurlijk moeilijk in te schatten hoe iemand eruit zou zien.

heb je me al gezien!
kon jij al mijn fotos zien eigenlijk? want je kunt ook selecteren dat alleen vrienden ze kunnen zien, alleen volgens mij heb ik dat nog niet gedaan!
heb jij er al een gemaakt?? hihi ben namelijk ook heel nieuwsgierig hoe iedereen er uit ziet, je hebt toch een bepaald beeld in je hoofd gevormd!
kan ook via de mail anders ofzo?!

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 11:46:27'));

Suus ik heb je naam net niet gezien.
HIhihih sorry!
Zit al op de site. Moet ik dan gewoon je naam invullen en zoeken bij leden?

Ik ga er zelf ook eentje aanmaken dan nu.

moet je mn naam even hier op mn profiel bekijken zet t bij beroep/studie, zeg je dan even als je m gezien hebt? dan haal ik m weer weg, heb namelijk niet zo'n gangbare naam....

inderdaad mijn naam invullen bij zoeken en dan komt er maar 1 te staan, daar op klikken en dan kom je op mijn pagina, je kunt maar 1 foto zien, ik ben de linker, de rechter is een vriendin van mij die in Schotland woonde en nu in Engeland, we zijn vorig jaar daar een weekendje geweest en daar is die foto genomen, mn haar is nu anders, maar verder zie ik er nog hetzelfde uit hoor!

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 11:49:19'));

als je me je mailadres geeft kan ik wel even een foto mailen. Ik kon maar 1 foto zien van jou en iemand met een bril. Jij was toch de linkse?

ja ik was links, dan heb ik dus geselecteerd dat alleen mijn vrienden de andere fotos kunnen zien, zal even kijken of ik dat kan veranderen, heb er nog een paar fotos op staan, oa mn vriend en mn zusje!

Terug
Bovenaan