Susanne, 25, kinderwens

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 11:33:32'));

hey Suus waar kan ik jou vinden op Hyves?

dan moet je zo eerst even op mijn naam drukken dan kom je   hie rin mijn profiel dan zet ik even mijn echte naam daar in, die kun je dan intypen bij zoeken op hyves en als het goed is kom je dan op mijn pagina....

Ik heb ook geen Hyves.............ik weet ook eigenlijk helemaal niet wat het inhoudt, hahahaha, schaam schaam .

Hobbies:
Paardrijden (die delen we dus Evelien), shoppen, stappen en lekker gek doen eens in de zoveel tijd, reizen, gezellige dingen met mijn gezinnetje doen en lezen.

Wat reageren we snel man!

heb mn echte naam even bij beroep/studie gezet, laat je even weten als je t hebt gezien, want dan haal ik het weer weg......

gerrie en yvonne, hebben jullie toevallig ook hyves??
hey evelien,, hyves is heel leuk om mensen weer op te sporen, is heel makkelijk, moet je ook doen joh!

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 11:35:59'));

Ik heb ook geen Hyves.............ik weet ook eigenlijk helemaal niet wat het inhoudt, hahahaha, schaam schaam .

Hobbies:
Paardrijden (die delen we dus Evelien), shoppen, stappen en lekker gek doen eens in de zoveel tijd, reizen, gezellige dingen met mijn gezinnetje doen en lezen.

Wat reageren we snel man!

tja hoe leggen we dat uit.... je kunt er een vriendennetwerk opbouwen en je kunt weer bekenden en kennissen van vroeger opzoeken, of uit het netwerk van jouw vrienden halen, je kunt namelijk steeds doorklikken bij vrienden... zo spoor je nog eens mensen op!

evelien heb je mn naam al? wil m zo snel mogelijk weg halen want ben denk ik de enige in nederland die zo heet!

en weg is het weer! wat eng om dat daar zo te zien staan! ik heb namelijk een achternaam die nauwelijks voorkomt! hoop dat niemand me herkent heeft, ach die profielen worden toch nooit bekeken, staat ook maar weinig in hier!
hey die naam van gerrie is ook leuk SYGE meiden!

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 11:42:15'));

Suus mag ik je ook zoeken op hyves dan??
Dan kan ik die van jou zien en kan ik miss zelf ook aanmaken.

ja hoor, moet jij ook even een aanmaken he! is hartstikke leuk en makkelijK!
heb je mijn naam al gezien net in mn profiel of moet ik m er nog even weer opzetteN

Terug
Bovenaan