Susanne, 25, kinderwens

mijn hobbies:
natuurlijk dit forum! ben gek op winkelen, alleen is wel minder geworden sinds we een eigen huis hebben! ehm, vakanties, moet elk jaar! lezen, films, sinds we samenwonen ben ik heel burgerlijk geworden want vind het gezellig om visite te krijgen of op visite te gaan, gaan we soms spelletjes doen ofzo, vind ik erg leuk!
verder fitness ik ook, maar zie dit niet echt als hobby.... jij?

hey trouwens ik heb een idee.... hebben jullie toevallig ook hyves? weet een manier om dit zonder dat iedereen het ziet hier neer te zetten!

dan kunnen we via hyves zien hoe iedereen er uit ziet!
ja zal die topic aanmaken als deze vol is oke! Yvonne is er nu geloof ik niet, anders ziet ze het misschien nog niet...... denk dat we dat vandaag misschien nog wel halen als we zo door gaan haha!

Een nieuwe naam voor een topic??
Eens denken hoor.
Zullen we een afkorting van onze voorletters maken?
Zoiets als: SYGE meiden (deze combi vond ik het leukst)?

Ik ben 1.52 m(klein maar fijn!!) en ben best slank. Ik kom gewoon niet aan, ben 46 kilo.
Ik heb blond haar, een bobje en blauw/grijze ogen.
Ik houd ook van nette kleding. Maar in het weekend ook wel eens lekker een spijkerbroek met trui en gympies.
En gezellige zomerkleding, maar niet ordinair.

Lijkt me echt gezellig om af te spreken.
Misschien gewoon eens een dagje in Utrecht?
Dat is wel centraal.
Ik zou het wel leuk vinden.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2007 11:32:42'));

ik heb geen Hyves maar kan ik natuurlijk wel iets voor aanmaken. Mijn hobbies zijn: hardlopen, fitness, paardrijden, koken, shoppen en reizen.

weet je hoe hyves werkt? anders mag je die van mij wel even bekijken hoor, staan fotos van mij op en ook van mn vriendje!

Terug
Bovenaan