SYGE meiden 2

Hey Yvonne,

Ik dacht ik ga nog ff lezen hier en nou lees ik net dat de RD zijn verschenen, wat ontzettend K#T zeg! Nou ik denk dat ik ook nog met je mee ga naar de volgende ronde hoor en Suus waarschijnlijk ook...Wel jammer joh, flink balen maar ja, het is niet anders he?

Hallo Evelien, nee het is niet anders, ik ben al wel blij dat ik niet twee dagen overtijd ben om dan nog een keer ongi te worden. Nieuwe ronde nieuwe kansen

Ja dan kun je beter nu ongi worden maar het is wel klote. Nou succes met ronde 9 dan maar. Ik ga er zo vandoor. Ik spreek jullie morgen wel weer. Fijne avond!

Ja, klote is het sowiezo iedere keer weer.

Ben alleen wel blij met mijn cyclus van 27 dagen!
Mijn volgende NOD is nu dus 16 juli.

Liefs Yvonne

Goedemorgen meiden!

Nou ja jullie weten het eigenlijk al: ik had een heel licht streepje.
Een streep is een streep en ik heb vroeg getest, dus het is raak, maar toch blijft er nog zo'n onzekerheid knagen. Ook omdat het zo snel is en het allemaal nog een beetje onwerkelijk is.......

En ik val hier nu toch niet buiten de boot? Ik mag toch nog wel gewoon meekletsen? Ik voel me een beetje schuldig dat ik het gelijk de eerste ronde ben geworden. Hebben jullie een rotgevoel erover nu?
En de date gaat toch nog gewoon door?

Nou ik hoor jullie wel.
Knuf Gerrie.

Hoi Gerrie,

Wat geweldig meid! Gefeliciteerd! Een streep is een streep. Wat een geluksvogel ben jij zeg. Ik ben wel een beetje jaloers hoor, gelijk je eerste ronde raak, wat goed. Ik begrijp je onzekerheid wel. Doe anders voor de zekerheid vanmiddag nog een testje dan weet je het zeker. Tuurlijk gaat onze date nog door en natuurlijk moet je hier lekker bij ons blijven kletsen. Nou geniet er lekker van!

Liefs Evelien

Terug
Bovenaan