SYGE meiden 2

dat zal je precies zien idd dat er dan een bekende was ik had pas ook dat ik een zwangerscjhap test ging halen in GOuda 15 km bij me vandaan staat er opeens een oud klas genoot achter de Kassa haha terug gelegd en naar de ETOS gelopen !!!!

Je zal het altijd zien dat dat gebeurd!!!

hahaha xx MAriette

ppfff waardeloos moet je me andere topic maar ff lezen !!! die hieronder staat!!

btje een dippie maar is ff niet anders had vandaag me NOD :(  

maar ben vanochtend bij de dokter geweest!!! naja je moet t ma ff lezen beetje jammer allemaal

zo zo das cker spannend dus jullie zijn morgen vroeg hier om het te melden???

Pppffffffffffff, dat is inderdaad vervelend zeg. Dus dan moet je nu nog een week wachten is volgende week je NOD. Nou ja je bent in ieder geval nog niet ongi geworden, dus kan best wel raak zijn. De kwaaltjes zijn ook wel aanwezig dus...wie weet.

Liefs Yvonne

Helaas meiden, ga net naar de wc en de  zijn er !!!!!!!!!!!!!!!!!
Zomaar op dindsagmiddag! Heb ik nog nooit gehad, maar ja ik kreeg vanmiddag krampen, dus begon ik iets te twijfelen. En nu is het er al! Nog nooit zo snel en weinig krampen gehad. Op naar de 9e ronde dan maar. En Gerrie ik hoop toch echt voor jou dat jij dan wel positief test morgen.

wat klote heeeyyy meid....

en wat snel idd al dat je gelijk die RD krijgt zeg!!!!

nou kom op voor de volgende ronde!!! ik blijf voor je duime!!!
xxx

Dank je, weer op naar de 9e ronde. Hopen dat het dan een keer raak is! Ik voelde dit niet aankomen zeg, normaal wel.

Terug
Bovenaan