SYGE meiden 2

Wel gaaf dat je zo sjiek uit eten gaat.
Mijn mannetje is kok en toen hij nog werkte als kok zijn we met kerst eens gaan eten in het restaurant waarin hij werkte. Ik met mijn schoonouders en nog wat familie.
En toen kregen we idd 8 gangen ofzo met allemaal zo'n klein beetje.....
Het meeste vond ik echt niet te eten....

Maar wel leuk om eens te doen.

Veel plezier!!

Je stop er hier nu ook al mee?

Ja ik ga nog even aan het werk want ik ben half 4 al klaar. Fijne dag en avond nog!

Liefs evelien

hallo allemaal daar ben ik weer ff terug van weg geweest al nieuwe zwangere erbij of nie???

hoe is het met jullie???

Groetjes MAriette

Okee nou werk ze en dan spreek/lees ik jullie wel weer!

Liefs Gerrie.

hey gerrie en mariette!

zijn jullie er nog?
ik heb de boodschapjes gedaan en toen ik net bij de bloemist naar binnen wilde lopen hoor ik mijn naam, draai me om en wie staat daar??? juist rochelle, waar ik zometeen naar toe ga haha!
en was bij de etos, wou nieuwe foliumzuur en zwangerschapstest halen en wie kom ik daar tegen? een collega van mij.... ik dus snel eerst even naar de shampoos enzo gelopen tot ze weg was entoen naar de tests.... grrrrrrr

Hallo meiden,

Net even met mijn mannetje gegeten. Wij eten altijd samen, dus erg gezellig hoor!

Hey Suus ik ben er wel weer. Stom is dat he als je een bekende tegen komt. Wat grappig dan had ze jou bijna met bloemen gezien en die wou je zeker voor haar kopen?

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2007 14:34:12'));

Hallo meiden,

Net even met mijn mannetje gegeten. Wij eten altijd samen, dus erg gezellig hoor!

Hey Suus ik ben er wel weer. Stom is dat he als je een bekende tegen komt. Wat grappig dan had ze jou bijna met bloemen gezien en die wou je zeker voor haar kopen?

Liefs Yvonne

ja inderdaad, dus ben daarna even een stukje doorgelopen haha! en toen weer terug naar de bloemist!
maar ik ga nu maar even die kant op! voel je al iets dat lijkt op een ongi?????

Hallo Mariette,

Gerrie heeft vandaag haar NOD dag en ik morgen, dan gaan we morgenvroeg samen testen als de RD dan nog niet zijn verschenen. Erg spannend dus, hoe is het met jou?

Terug
Bovenaan