SYGE meiden 2

Ja, zijn moeder is ook hertrouwd. En zijn vader heeft ook een vriendin weer geloof ik. Raymond is een nakomeling, zijn broer is 15 jaar ouder en daaroboven heeft hij nog twee zussen. En hij heeft een halfbroertje van 5 van zijn vader. Heb ik nog nooit gezien, maar Raymond wel.

Oh jeetje is ook niet leuk voor Marco geweest! Is zijn moeder ook hertrouwd dan ?

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 12:52:59'));

Oh jeetje is ook niet leuk voor Marco geweest! Is zijn moeder ook hertrouwd dan ?

nee marco's moeder is nooit hertrouwd en heeft ook nog nooit een nieuwe vriend gehad, geloof dat ze daar ook geen behoefte aan heeft wel jammer hoor!
marco is ook een nakeling, marco is 26, zus is 37 en andere zus 40....
geloof dat zn moeder nu 63 is...

Zo oud is Raymond zijn ma ook geloof ik of 64. Zijn pa 66 of 67 of zo iets denk ik

Ik loop even naar mijn mannetje om koffie te drinken, ik ben er zo weer!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 12:59:19'));

Ik loop even naar mijn mannetje om koffie te drinken, ik ben er zo weer! oke dan ga ik nu even een soepje eten! tot zo

Jeetje meiden, jullie hebben weer flink gekwebelt! Ik heb mijn broodje weer op. Ik ga nu even werken want ik heb nog genoeg te doen..

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-06-2007 13:14:14'));

Jeetje meiden, jullie hebben weer flink gekwebelt! Ik heb mijn broodje weer op. Ik ga nu even werken want ik heb nog genoeg te doen..

tja stelletje kletskousen he/!
lekker gegeten??

Terug
Bovenaan