SYGE meiden 2

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 09:17:08'));

Jeetje Suus, wat een klote ha! Zou je niet eens een ander gaan zoeken??

Dat is zo Gerrie, je gaat in ieder geval lekker op vakantie. Ik denk ook dat je beter nu kunt gaan solliciteren maar ja er moet natuurlijk wel net een leuke vacature zijn. Kijk je weleens op werk.nl? Daar staan heel veel vacatures, erg handig.

Tja dat zal ook lastig gaan, zijn hier behoorlijke wachtlijsten en ach ik kom eigenlijk ook nooit bij de HA!  Alleen straks als ik zwanger mocht raken!

we hebben nu al 584 reacties,hoeveel zouden er nou op kunnen.

Ja dat is zo, Suus.  Als je er weinig komt maakt het niet zoveel uit maar ja, soms heb je hem gewoon nodig, als je zwanger bent bijvoorbeeld...

Heel vervelend zo'n ha ja. Mijn vorige ha was ook zo irritant. Das echt niet prettig.
Kun je niet wisselen van ha dan?
Nu heb ik gelukkig een hele lieve. Is wel fijn, want ja hij moet mij begeleiden he?

Suus ik hoop voor je dat je die nieuwe baan dan nog krijgt voordat je kunt zien dat je zwanger bent dan.
Ik zit daar wel een beetje mee. In principe kan ik hier gewoon blijven tot eind van het jaar, maar ik wil hier zelf gewoon heel graag, heel snel weg.
Ik wil gewoon niet meer met die mensen werken. Het is hier echt een soort van "eigen wereldje" en die mensen lijken geen normale sociale vaardigheden te hebben ofzo.
Behalve dan een vriendin van mij, die zit hier ook op kantoor.
Das dan nog wel heel prettig.

Het is allemaal wat. Als het goed is komt altijd alles vanzelf op zijn pootjes terecht, maar ja.......het zorgt af en toe toch wel voor wat stress. En dat wil ik nu natuurlijk graag vermijden!

daar zit ik ook mee hoor Gerrie, heb het er ook uitgebreid met Marco over gehad, maar hebben wel besloten om gewoon door te gaan, voor het zelfde geld duurt het nog heel lang, maar als dat niet zo is, alles komt wel weer op z'n pootjes terecht.... ik ben ook zo iemand die zich heel druk kan maken dan, maar Marco is gelukkig heel nuchter en zorgt er dan uiteindelijk wel voor dat ik ook zoiets heb van, het komt allemaal wel goed!

Ik ga een nieuwe maken dan hoor meiden!!

Opletten, ik maak een SYGEMEIDEN 3, okee??
Daar naartoe komen dan he??

Terug
Bovenaan