SYGE meiden 2

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 08:51:29'));

Hey Suus!

Wanneer had je ongesteld moeten worden dan??
Heb je ondertussen al getest? Wat  verschrikkelijk spannend man!!
Jeetje.
Die ongikrampen kun je hebben als je zwanger bent. Dat had ik ook. Dat heeft met het zwanger worden te maken. Dat kan echt hoor.
Dus wie weet man.
Ik ben écht heel erg benieuwd. Laat snel wat weten!!!

Evelien, veel succes met de volgende ronde meis!
Ik vind het sneu voor je hoor. En onthouding is heel goed hoor. Ik geloof dat twee weken onthouding echt geen kwaad kan, wij hadden ook zoiets. En wij hadden het ook in één keer raak. Dus kan geen kwaad.

Ik ben vanochtend voor het eerst misselijk geweest. Vorige keer had ik het ook, precies op de dag dat ik 7 weken werd, was ik enorm misselijk. Tot 11 uur 's ochtends kon ik helemaal niks.
Morgen word ik 7 weken en ja hoor vanochtend had ik er last van.
Maar het is vooralsnog nog niet zo erg als toen. Ik kan redelijk wat doen nog. Als het hier bij blijft ben ik echt enorm gelukkig. Ik hoop niet dat het erger word hoor.

Nou en we hebben de tickets gehad voor zaterdag. We vliegen pas om 20.25 uur! Komen we pas 22.30 uur aan in Spanje. Das wel minder.
En terug vliegen we pas om 23.30 uur. Dus zijn we echt heel laat terug. Vind ik zelf niet zo leuk, maar goed. Niks aan te doen.
We hebben wel heel veel zin om te gaan. Jerrel gaat vrijdagmiddag logeren, voor het eten en wij gaan zaterdagochtend rond 10 uur weg. Kevin zijn ouders brengen ons naar Amsterdam en dan maken we er een gezellig dagje weg van nog.
Dus wij hebben er hier helemaal zin in!

Meiden, ik lees jullie wel weer!
Knuf Gerrie.

Als ik uitga van mij vorige cyclus had ik afgelopen vrijdag dus ongi moeten worden, ik had donderdag al ongi krampen, dus ik dacht toen nog, das mooi op tijd, dus regelmatig.... vrijdag ochtend nog niets te zien dus getest, maar negatief.... nu dus nog steeds niks.... wacht nog 1 dagje en dan morgen testen als het me lukt!

He bah zeg die misselijkheid! Inderdaad hopen dat het niet al te erg wordt!
Ow wat heerlijk zeg, nog maar een paar dagen en dan naar Spanje! Die tijden zijn inderdaad wel een beetje rot, maar goed, dat heb je nooit voor het keizen helaas!
Waar gaat Jerrel dan logeren? Ik dacht bij jouw schoonouders???

Spannend hoor Suus, hoop voor je dat het raak is! Wanneer hoor je trouwens iets van dat andere werk?

Wat vervelend Gerrie dat je weer misselijk wordt. Ik vind het trouwens niet heel erg dat ik door moet naar de volgende ronde, ik vind het natuurlijk wel jammer maar ik blij optimistisch. Ik had de nacht ervoor al gedroomd dat ik ongi zou worden dus had toen al een voorgevoel dat het niet raak zou zijn.

Jerrel gaat bij zijn vaste oppas logeren. Dat is voor hem een surrogaat opa&oma. Dus daar heeft ie het wel geweldig naar zijn zin.

Jeetje wat spannend met je ongi enzo!
Wie weet is het toch raak hoor, maar zat er nog niet genoeg van dat hormoon in je urine. Heb je wel met ochtendurine getest? Anders breng je morgen toch even ochtendurine bij de ha? Dan weet je het gelijk zeker. Die testen zijn meestal ook iets nauwkeuriger.
Zou wel tof zijn he?
En wat leuk dat je zusje zo dichtbij komt wonen. Helemaal als je dadelijk zwanger bent en een kindje krijgt.

Ik ben het hier op m'n werk zo beu, bah. Ik heb er écht geen zin meer in. Rotlui hierzo.
Hoop dat ik snel wat anders vind hoor!!

Wel balen, Gerrie dat je zo laat vliegt, dan heb je helmaal niks meer aan die dag en  terug is het ook lastig vooral omdat je zo ver vanaf schiphol woont. Heb je trouwens helemaal nisk meer gehoord van dat werk op het kinderdagverblijf?  

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 09:06:13'));

Jerrel gaat bij zijn vaste oppas logeren. Dat is voor hem een surrogaat opa&oma. Dus daar heeft ie het wel geweldig naar zijn zin.

Jeetje wat spannend met je ongi enzo!
Wie weet is het toch raak hoor, maar zat er nog niet genoeg van dat hormoon in je urine. Heb je wel met ochtendurine getest? Anders breng je morgen toch even ochtendurine bij de ha? Dan weet je het gelijk zeker. Die testen zijn meestal ook iets nauwkeuriger.
Zou wel tof zijn he?
En wat leuk dat je zusje zo dichtbij komt wonen. Helemaal als je dadelijk zwanger bent en een kindje krijgt.

Ik ben het hier op m'n werk zo beu, bah. Ik heb er écht geen zin meer in. Rotlui hierzo.
Hoop dat ik snel wat anders vind hoor!!

Nou ik heb helaas niet zo'n makkelijke huisarts als jij Gerrie!
Daar mag je alleen komen als je echt iets mankeert, zijn van die rimboedokters, hebben jaren in de rimboe gewerkt voordat ze als huisarts zijn gaan werken!
Ik ben een aantal jaar geleden, denk zo'n 9 jaar geleden al, een keer heel hard gevallen met de fiets, omdat het erg glad was..... gelukkig was ik toen niet alleen, want kon niet meer omhoog komen, helemaal niet meer bewegen, ben toen naar huis gebracht en kon een paar dagen helemaal niets meer..... zo'n last van mn rug, dokter gebeld, maar de assistente wist mij toen wel even te vertellen dat ik maar even rustig aan moet doen en ibuprofen moest slikken! Nou tot op de dag van vandaag heb ik nog altijd last van die plek, en daardoor heb ik denk ik ook een half jaar geleden weer zo'n last gekregen van mijn rug, door die val is er dnek ik iets verschoven of geknakt ofzo... maar kon dus geen afspraak krijgen bij de huisarts! neem ik m nog steed kwalijk!

Ik weet precies hoe je je voelt met dat je je werk beu bent, dat had ik ook de laatste weken, dan duren de dagen echt lang he?! Hoelang moet je daar nog eigenlijk??
Ik hoor denk ik volgende week wat, want dan is die bedrijfsleider terug van vakantie, spannend hoor!

Ja dat vliegen is wel wat minder, maar goed, we gaan in ieder geval op vakantie!

Ik heb niks meer gehoord van die baan nee. De gesprekken waren ook afgelopen vrijdag. Dat had ik al in een brief gekregen, maar daar ben ik dus niet meer voor uitgenodigd.
Wel heel erg jammer hoor.

Ik hoop gewoon dat ik snel wat anders vind.
Ten eerste omdat ik het hier gewoon zo erg beu ben en ten tweede omdat ze nu nog niet kunnen zien dat ik zwanger ben. Ik heb toch het vermoeden dat ik minder snel ergens aangenomen word als ik 5 maanden zwanger ben.........
Mag officieel natuurlijk geen reden zijn om te weigeren, maar ja dat hoeven ze natuurlijk niet te zeggen.....

Jeetje Suus, wat een klote ha! Zou je niet eens een ander gaan zoeken??

Dat is zo Gerrie, je gaat in ieder geval lekker op vakantie. Ik denk ook dat je beter nu kunt gaan solliciteren maar ja er moet natuurlijk wel net een leuke vacature zijn. Kijk je weleens op werk.nl? Daar staan heel veel vacatures, erg handig.

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 09:11:01'));

Ja dat vliegen is wel wat minder, maar goed, we gaan in ieder geval op vakantie!

Ik heb niks meer gehoord van die baan nee. De gesprekken waren ook afgelopen vrijdag. Dat had ik al in een brief gekregen, maar daar ben ik dus niet meer voor uitgenodigd.
Wel heel erg jammer hoor.

Ik hoop gewoon dat ik snel wat anders vind.
Ten eerste omdat ik het hier gewoon zo erg beu ben en ten tweede omdat ze nu nog niet kunnen zien dat ik zwanger ben. Ik heb toch het vermoeden dat ik minder snel ergens aangenomen word als ik 5 maanden zwanger ben.........
Mag officieel natuurlijk geen reden zijn om te weigeren, maar ja dat hoeven ze natuurlijk niet te zeggen.....

Inderdaad officieel mag het niet, maar het gebeurt echt heel veel hoor dat zwangere vrouwen daarom niet worden aangenomen..... dat vind ik nu ook wel een beetje eng, aangezien ik nu dus ook werkzoekende ben....

Terug
Bovenaan