SYGE meiden 2

Hey Evelien,

Ik heb helemaal niks van je gekregen. Vind het wel jammer dat ik dus niks wist.

Suus, ach wie weet joh! Misschien is het toch wel raak ook al had je er helemaal niet op gerekend. Dat zou nog eens fijn zijn   he?
Ga je testen als je niet ongesteld wordt?

Spannend hoor, ben benieuwd.

Nou meiden, ik stop er weer mee. Ben vandaag enorm futloos, misschien nog een beetje nawerking van gisteren, nog vermoeidheid.
IK doe het dus lekker rustig aan.

Tot maandag dan maar!
Dikke knuf,
Gerrie.

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-06-2007 14:55:52'));

Hey Evelien,

Ik heb helemaal niks van je gekregen. Vind het wel jammer dat ik dus niks wist.

Suus, ach wie weet joh! Misschien is het toch wel raak ook al had je er helemaal niet op gerekend. Dat zou nog eens fijn zijn   he?
Ga je testen als je niet ongesteld wordt?

Spannend hoor, ben benieuwd.

Nou meiden, ik stop er weer mee. Ben vandaag enorm futloos, misschien nog een beetje nawerking van gisteren, nog vermoeidheid.
IK doe het dus lekker rustig aan.

Tot maandag dan maar!
Dikke knuf,
Gerrie.

Goedemorgen meiden!

IK ben nog steeds niet ongi, maar heb wel nog steeds die ongi krampen..... maar het zet maar niet door! Kun je die krampjes ook hebben en toch zwanger zijn? Kan eigenlijk niet het geval zijn bij mij, maar omdat het niet doorzet.... Anders ga ik morgen misschien toch maar een test doen als het er dan nog niet is.... snap er helemaal niets van, heb al vanaf donderdag die krampjes!

Hey Evelien, denk dat er misschien iets mis is gegaan met smsen, want Yvonne had er ook geen gehad??

Gerrie, ik was vrijdag ook helemaal moe toen wij er weer waren, hadden helaas nog wel file onderweg dus waren geloof ik rond 1800 uur thuis ofzo!
DUs jij zal helemaal wel afgepeigerd zijn dan met een hummeltje bij je!

Oja meiden, ik heb die speen toch alvast gegeven aan marco, kon het niet laten! Hij vind m supergeweldig joh!

Nou ik ga er even vandoor, spreek jullie morgen denk ik wel weer he?!

Hoi meiden,

Ert is volgens mij inderdaad iets verkeerd gegeaan met smssen want ik had naar jullie alledrie gestuurd, vind het echt jammer..Maar ja. Ik ben gister gelijk ongi geworden dus mijn cyclus loopt weer aardig goed. Over 2 weken gaan we er gewoon weer flink tegenaan. We hebben besloten om vanaf vandaag niet meer te klussen in de hoop dat we dan meer kans hebben deze ronde.

Veel succes Suus met de tuin! En nog een fijne zondag allemaal!

Liefs evelien

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-07-2007 14:28:37'));

Hoi meiden,

Ert is volgens mij inderdaad iets verkeerd gegeaan met smssen want ik had naar jullie alledrie gestuurd, vind het echt jammer..Maar ja. Ik ben gister gelijk ongi geworden dus mijn cyclus loopt weer aardig goed. Over 2 weken gaan we er gewoon weer flink tegenaan. We hebben besloten om vanaf vandaag niet meer te klussen in de hoop dat we dan meer kans hebben deze ronde.

Veel succes Suus met de tuin! En nog een fijne zondag allemaal!

Liefs evelien

Nou hier nog steeds geen RD te bekennen.... de ongi krampen worden ook minder! wat denken jullie? voor de zekerheid toch maar een test proberen? Maar het kan haast niet volgens mij..... ben even helemaal de kluts kwijt!

Gaan vanmiddag heerlijk barbequen bij mijn ouders, het is hier hartstikke mooi weer! Bij jullie ook?

Maar Evelien, ik geloof dat onthouding inderdaad wel beter is, maar dan een paar dagen.... 2 weken is geloof ik weer te lang omdat je dan te veel oud zaad of zoiets zou hebben..... weet het niet precies, maar geloof dat het zoiets was...

Goedemorgen meiden!

zo...het is weer maandag...Weer een lange werkweek voor de boeg..Het is heel vreemd ik ben maar 1 dag ongi geweest en ook maar heel weinig en alleen oud bloed...Gek he? Ik had zaterdag trouwens gelijk een broodje filet american gegeten, ik had er zo'n zin in! Nou een fijne dag allemaal!

Liefs Evelien

Goedemorgen meiden!

Is er al iemand?
Hier zijn de RD nog steeds niet verschenen, heb ook nog niet getest omdat ik wel nog steeds die ongikrampen heb.... durf niet zo goed, maar als het nog lang duurt doe ik het toch maar.....
Ik ga vanmorgen even bij mijn zusje in huis helpen schoonmaken, want die zijn zo goed als klaar! Volgende week maandag komt daar de vloerbedekking boven en voor die tijd moet het boven dus leeg en schoon zijn! En daarna kunnen ze verhuizen! Whoehoeee, dan woont ze lekker op loopafstand van mij, vind ik errug gezellig, kan namelijk super goed met mn zusje!
Dus daar ben ik dan straks even, vanmiddag ben ik wel weer thuis!

hey evelien, wij waren tegelijk!
ben je nu al niet meer ongi? dat is inderdaad wel erg kort?! hoe voel je je nu dan? wel nog alsof je ongi bent?

Hey Suus!

Wanneer had je ongesteld moeten worden dan??
Heb je ondertussen al getest? Wat  verschrikkelijk spannend man!!
Jeetje.
Die ongikrampen kun je hebben als je zwanger bent. Dat had ik ook. Dat heeft met het zwanger worden te maken. Dat kan echt hoor.
Dus wie weet man.
Ik ben écht heel erg benieuwd. Laat snel wat weten!!!

Evelien, veel succes met de volgende ronde meis!
Ik vind het sneu voor je hoor. En onthouding is heel goed hoor. Ik geloof dat twee weken onthouding echt geen kwaad kan, wij hadden ook zoiets. En wij hadden het ook in één keer raak. Dus kan geen kwaad.

Ik ben vanochtend voor het eerst misselijk geweest. Vorige keer had ik het ook, precies op de dag dat ik 7 weken werd, was ik enorm misselijk. Tot 11 uur 's ochtends kon ik helemaal niks.
Morgen word ik 7 weken en ja hoor vanochtend had ik er last van.
Maar het is vooralsnog nog niet zo erg als toen. Ik kan redelijk wat doen nog. Als het hier bij blijft ben ik echt enorm gelukkig. Ik hoop niet dat het erger word hoor.

Nou en we hebben de tickets gehad voor zaterdag. We vliegen pas om 20.25 uur! Komen we pas 22.30 uur aan in Spanje. Das wel minder.
En terug vliegen we pas om 23.30 uur. Dus zijn we echt heel laat terug. Vind ik zelf niet zo leuk, maar goed. Niks aan te doen.
We hebben wel heel veel zin om te gaan. Jerrel gaat vrijdagmiddag logeren, voor het eten en wij gaan zaterdagochtend rond 10 uur weg. Kevin zijn ouders brengen ons naar Amsterdam en dan maken we er een gezellig dagje weg van nog.
Dus wij hebben er hier helemaal zin in!

Meiden, ik lees jullie wel weer!
Knuf Gerrie.

Terug
Bovenaan