SYGE meiden 3

Oh ja okee.
Nou dan zien we haar nog wel.

Ja we zijn echt kletskousen ja.
Wel leuk dat we elkaar zo gevonden hebben via dit forum. Is toch leuk.

Ik hoop dat de tijd lekker snel gaat, kan ik lekker naar huis.
Morgen een hele dag........Gatver, kan daar nu al tegen op zien.
Das echt niet goed.
Dan krijg   ik altijd de neiging om me ziek te gaan melden weet je wel?

quote: GKJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 09:48:45'));

Oh ja okee.
Nou dan zien we haar nog wel.

Ja we zijn echt kletskousen ja.
Wel leuk dat we elkaar zo gevonden hebben via dit forum. Is toch leuk.

Ik hoop dat de tijd lekker snel gaat, kan ik lekker naar huis.
Morgen een hele dag........Gatver, kan daar nu al tegen op zien.
Das echt niet goed.
Dan krijg   ik altijd de neiging om me ziek te gaan melden weet je wel?

Moet je vandaag een halve dag dan Gerrie? dat is lekker! Ja inderdaad is het niet goed als je er nu al tegen op kan zien! Jij klinkt echt net als ik de afgelopen weken haha!

Fijne dag vandaag, Suus!

Goedemorgen Yvonne.

Wel balen joh , Gerrie, dat je zo erg tegen het werk op zit. Ziek melden is ook geen oplossing lijkt mij..Het is leuk voor even maar ja, hoelang wil je dat vol gaan houden?

Jeetje ik weet niet meer waar ik allemaal op reageren moet hoor, dus val zo maar bij. Nou ik heb dus vrijdag, zaterdag en gisteren mijn temp. wel bijgehouden. Vrijdag was ie 36,5, zaterdag 36,2 en gister 37!! Dus ei was gisteren en we hebben gistermorgen geklust en daarna heb ik een half uur met mijn kont op een kussen gelegen! Haha toch even proberen he? Wie weet, dat het helpt! Hoop op meer geluk in deze ronde.

Hey Suus, als je ongi er nu nog niet is dan heb je je ei vast ook later gehad als dat je gedacht hebt. Dan kan het best wel raak zijn! Misschien dat je morgen vroeg of overmorgen nog een test kunt doen.

Gerrie, vervelend dat je nu misselijk bent. En ook  jammer van je sollicitatie.Wat spannend dat je zaterdag al op vakantie gaat zeg. Ik ben best wel een beetje jaloers als ik het weer hier bekijk! Haha !

Evelien, jammer van je ongi zeg! Nee, ik had ook geen sms gekregen, dus er is vast iets misgegaan. Je hebt in ieder geval wel een regelmatige cyclus nu dat scheelt ook best wel.

Hey Gerrie, hoeveel werk jij eigenlijk?
Elke dag? want jij bent hier toch ook elke dag? of zit je ook thuis wel achter de pc??
Ik ben nog steeds niet weg

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2007 09:54:45'));

Jeetje ik weet niet meer waar ik allemaal op reageren moet hoor, dus val zo maar bij. Nou ik heb dus vrijdag, zaterdag en gisteren mijn temp. wel bijgehouden. Vrijdag was ie 36,5, zaterdag 36,2 en gister 37!! Dus ei was gisteren en we hebben gistermorgen geklust en daarna heb ik een half uur met mijn kont op een kussen gelegen! Haha toch even proberen he? Wie weet, dat het helpt! Hoop op meer geluk in deze ronde.

Hey Suus, als je ongi er nu nog niet is dan heb je je ei vast ook later gehad als dat je gedacht hebt. Dan kan het best wel raak zijn! Misschien dat je morgen vroeg of overmorgen nog een test kunt doen.

Gerrie, vervelend dat je nu misselijk bent. En ook  jammer van je sollicitatie.Wat spannend dat je zaterdag al op vakantie gaat zeg. Ik ben best wel een beetje jaloers als ik het weer hier bekijk! Haha !

Evelien, jammer van je ongi zeg! Nee, ik had ook geen sms gekregen, dus er is vast iets misgegaan. Je hebt in ieder geval wel een regelmatige cyclus nu dat scheelt ook best wel.

Nou Yvonne,

Dan heb je er deze ronde in ieder geval alles aan gedaan he!!! Nu komen er weer 2 hele lange weken voor je aan! Ik ben nu al aant duimen voor je hoor! Ik gun het jullie echt van harte! Iedereen natuurlijk..... maar omdat jullie al wat langer bezig zijn dan ons bedoel ik!

Tja ik ga denk ik morgenvroeg een test doen, maar vind het zo vreemd dat ik al vanaf donderdag die ongi krampen heb... vind t ook zo zonde om weer een test te verspillen.....
Als het weer negatief is, ga ik denk ik ook ff goedkopere tests proberen, ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik elke keer zal testen haha!

Meiden, wisten jullie trouwens dat in de aanloop naar een zwangerschap toe en tijdens de zwangerschap geloof ik ook het goed voor je is om probiotische drankjes te drinken? Weet niet meer precies wat de werking is, het is in ieder geval ook goed voor de darmflora maar het was dus ook goed als je zwanger wilt worden!
Dit zijn van die drankjes als actimel van danone enzo!
Wou ik jullie nog even meegeven!

Bedankt voor de tip, Suus!

Jeetje een half uur, dat is lang Yvonne. Wat zei je vriend ervan, moest hij niet lachen? Ik hou het altijd maar maximaal 5 minuten vol maar wil deze ronde toch wel proberen om iets langer te blijven liggen. Ik hoop echt voor je dat het raak is hoor!

Terug
Bovenaan