SYGE meiden 3

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 13:35:02'));

28 juli is mijn NOD maar omdat ik niet echt ongi ben geweest wilde ik toch nog even testen voor de zekerheid...op deze manier hou ik weinig testen over..haha! Nee heb geen datum gependeld, weet niet hoe dat moet..

ow dan heb jij dus je ei net gehad of niet?! flink geklust??? mijn ei komt ergens tussen overmorgen en begin volgende week... beetje afhankelijk van mn ccylus, dus neem t mooi ruim dit keer! heb jij zelf gependeld dan?

Hey hallo Evelien, wat goed zeg ik hoop voor jou dat het uit komt! Knap zeg ik zou niet weten hoe ik dat moest doen. En jammer van je test dat ie negatief is, maar nu weet je wel zeker dat je toen wel je ongi gehad hebt.

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 13:35:45'));

anderhalf jaar is wel lang...hoop toch dat het bij ons eerder raak is hoor en natuurlijk bij jullie ook.

ja maar dat is wel hoe lang het gemiddeld duurt.... pfff vind ik ook alng hoor, maar aan de andere kant denk ik ook wel, we zijn nog jong en gezond, dus we hebben de tijd wel zeg maar....maar het liefst wil ik het natuurlijk ook nu meteen...!

is al weer even geleden dat we zo met zn allen tegelijk hier waren he?! alleen gerrie is hier nog steeds niet...... zal ze nog wel weer komen?

Ja ik wist dat het gemiddelde 1,5 jaar is van de meiden die zwanger raken. Ja en dan kan ik zelfs nog wel even voordat ik zover ben! En ja er zijn er inderdaad ook erg veel die in de eerste ronde al zwanger worden!

ja heb zelf gependeld, ik was op een verjaardag en daar was een zwanger meisje en toen zeiden ze hoe het moest dus ik gelijk proberen natuurlijk, gewoon met een ketting en een ring, heel grappig. En 3 keer hetzelfde vond ik wel erg apart.

Vrijdag had ik mijn ei dus flink geklust op donderdag en zaterdag. Die zaterdag heeft geen zin, toch? Hoop dat het donderdag wel goed is gegaan..

pfff stel je voor dat je er anderhalf jaar over doet, dan moet je nog 9 maanden wachten, dan ben je dus ruim 2 jaar verder nadat je besloten hebt er voor te gaan.... das lang he?!

Ik vraag het me af of Gerrie nog komt...misschien, omdat ze zwanger is, dat ze liever naar een ander forum gaat...Of ze is gewoon moe van de vakantie en de reis. Hoop dat alles goed met haar gaat.

Terug
Bovenaan