SYGE meiden 3

Nee heb vrijdagavond geklust en zaterdagnacht, zondagmiddag en zondagnacht, dus niet echt een geplande onthouding, nee. Ik heb er niet over gehad met mijn mannetje, maar ik wil eigenlijk zelf dat het klussen spontaan blijft. Gewoon ontspannen en als we zin hebben. Klinkt misschien voor jullie raar, maar als het nog niet gelukt is zo nadat ons huisje gebouwd is gaan we er wel iets aan doen.

Ik snap je wel hoor Gerrie, als het werk niet leuk is en je je ook nog niet zo lekker voelt krijg je die neiging natuurlijk ook.

Ja was wel grappig om zo te liggen, ik ben er bij gaan lezen! Haha toen was het half uurtje zo om! En zaterdagnacht ook toen deed ik mijn benen omhoog met mijn armen er om heen. Na tien minuten kreeg ik eerst rechtsonder steken en ongigevoel en toen ook links. Heel raar vond ik dat, een echt ongigevoel!

Ja gek he zo'n klein beetje oud bloed. Ik probeer morgen nog een keer te testen en als het zaterdag er nog niet is test ik dan nog een keer. Ik zou wel raar op kijken als het morgen of zaterdag inenen een positieve test is..ik reken er maar niet op maar je weet maar nooit.

Weet je wat het is?
Wij hebben zelf niet zo veel sex. Gewoon meer als het er een beetje van komt, maar daar kan nogal eens tijd tussen zitten zeg maar.
Ik ben meer van het knuffelen, zonder dat er gelijk weer sex van moet komen.
Bovendien hebben wij al een kleintje rondlopen, dus kan het ook al minder spontaan.

En als jullie graag veel willen sexen, en het maakt jullie nog niet veel uit of je zwanger wordt of niet, ja dan zou ik er ook niks aan doen natuurlijk.
Maar het is wel zo dat áls je er écht voor wilt gaan dat je dan meer gebaat bent bij onthouding, maar dat is dan meer iets voor de toekomst natuurlijk.

Hey, ik moet het toch even vragen. Als het gaat om die onthouding, dan klink je altijd alsof je mannetje het totaal niet goed op zou vatten als je zou meegeven dat onthouding beter is.
Alsof ie boos zou worden als jij niet wilt, ook al is het voor een goed doel.
Kan dat het zo overkomt terwijl het niet zo is hoor. Maar het lijkt me dan zo sneu voor jou en eigenlijk ook niet goed toch?

Knuf Gerrie.

Meiden ben er alweer! Ze hadden vandaag al zoveel hulp dat ik maar weer ben weggegaan! Haha op elke kamer was wel iemand bezig en beneden waren ze ook al met zn 2en bezig dus....
Tja Gerrie, het zou dus in principe kunnen.... maar weet je mijn gevoel zegt heeeeel sterk dathet niet zo is... en het kan ook haast niet omdat we maar heel weinig hebben geklust rond die dagen... verstandelijk denk ik gewoon dat het niet kan... maar ga toch morgenvroeg maar testen dan... of zal ik het straks doen als ik moet plassen? ik weet het niet meer help!!!!

Ja spannend hoor Evelien! Het zou een leuke verrassing zijn toch? Ik zal voor je duimen dat het toch raak is!

Hey Meiden ik ben even weg, moet veel inhalen! Bah, heb een beetje geen zin!!

Wij hebben trouwens dit weekend ook heel veel geklust...heel raar maar we hadden beide gewoon heel erg veel zin. Ik zei al tegen Richard, vanaf nu mogen we niet meer tot 13 juli hoor! haha!

Nou ja Suus je weet al dat onthouding juist goed is, dus daar kan het dan juist niet aan liggen.

Voor Evie en Suus: als ik jullie was zou ik gewoon over een weekje nog eens met ochtendurine testen. Dan weet je het zeker.

Yvonne werk ze nog. Dat gevoel van geen zin ken ik maar al te goed dus....
Ben nu draaiboek aan het maken voor mijn huwelijk.......Hihiihihii gaaf hoor!
Komt helemaal goed. Nu krijg ik er wel een beetje zin in zo.

Terug
Bovenaan